Nawaf Salameh, FondatorulAlexandrion Group, anunță o nouă structură organizaţională la nivelul Grupului. Un rol cheie ȋn această structură ȋl are entitatea Family Office, condusă de un președinte, rol ocupat de Nawaf Salameh și de doi vicepreședinţi, roluri care vor fi ocupate de doi dintre cei trei fii ai săi, Antonio Salameh și Roberto Salameh.
Family Office coordonează serviciile partajate la nivelul grupului: finanţe si control, tehnologia informaţiei și tranformare digitală, lanţ de distribuţie, juridic, conformitate și reglementare, marketing și branding, afaceri corporative internaţionale, resurse umane și trade marketing, conduse de Chief Experience Officers (CXO), precum și afacerile grupului ȋn diverse segmente: distilerii și fabrici, distribuţie și trading, hoteluri și magazine, energie și imobiliare, conduse de Chief Executive Officers (CEO).”
,,Am avut doi lideri puternici, marcanţi, ca surse de inspiraţie pentru viziunea mea de business: Alexandru cel Mare și Constantin Brâncoveanu. După aproape 30 de ani, afacerea mea este liderul pieţei de băuturi spirtoase și vinuri din România și un jucător puternic, aflat ȋntr-un proces strategic de expansiune globală agresivă. Astăzi, Alexandrion Group nu mai reprezintă un singur om, Nawaf Salameh, ci familia Salameh. Eu am fost cel care a pus bazele afacerii, am construit-o până la nivelul de jucător global, iar mai departe o voi conduce transferând viziunea și valorile mele generaţiilor viitoare, pentru a asigura continuitatea și integritatea business-ului. Această afacere va rămâne ȋntotdeauna ȋn familie. Generaţiile viitoare nu vor putea ȋnstrăina nicio parte din afacerea de familie. Alexandrion Group trebuie privit de către cei care realizează topuri, ȋn România, ca o organizaţie globală, nu doar din prisma companiei cu cea mai mare cifră de afaceri din grup. Pentru a reflecta realitatea, aceste topuri trebuie să includă și grupuri de companii, nu doar companii și trebuie luată ȋn considerare activitatea din toate ţările ȋn care grupul este prezent. Antreprenorii care au reușit să iasă ȋn afara graniţelor ţării și să construiască afaceri internaţionale trebuie să fie o sursă de inspiraţie și motivare pentru ceilalţi antreprenori, care, poate, nu au curajul, ȋncă, să facă o astfel de mișcare. Topurile realizate astfel descurajează antreprenorii, ȋn loc să ȋi motiveze. Fiecare companie sau grup de companii trebuie tratat la valoarea sa reală” afirmă Nawaf Salameh.