Ocean Fish, una dintre cele mai moderne fabrici de procesare a peştelui proaspăt, preparat sau congelat din Estul Europei a aniversat în luna iunie a.c. 23 ani de activitate. Fondată în 1998, Ocean Fish este o companie cu capital 100% românesc şi are o capacitate de producţie de 7.000 t/an, precum şi o capacitate de depozitare de 15.000 t/an.
În cei 23 de ani de activitate, compania a făcut pionierat în industria în care activează. Ocean Fish este producătorul care a introdus pentru prima dată în România, încă din 1998, produsul Somon afumat, un produs afumat natural, cu un un mix de rumeguș din 5 tipuri de lemn, după o rețetă prezentă pe piaţă şi în 2021. Totodată, compania a pus bazele segmentului ambalării peştelui şi fructelor de mare proaspate/fresh în atmosferă modificată (ATM), în 2013.
Ocean Fish ambalează peste 2,5 Mil. caserole de peşte şi fructe de mare fresh în atmosferă modificată (ATM), pe an.
În luna iunie 2021, fabrica Ocean Fish a fost recertificată cu standardul german IFS, printr-o calificare de High Level în Food Safety, al 6-lea an consecutiv.
“În 2020 şi 2021 ne-am concentrat pe optimizarea gamei noastre de produse, în aşa fel încât să răspundem celor mai noi tendinţe de consum. Consumatorul nostru a preferat un peşte ambalat în atmosferă controlată, adică un produs aproape gata de a fi gătit, curăţat, filetat, uşor de transportat şi bineînţeles mai sigur decât un peşte pus pe raftul de gheaţă. În acest context, ne-am orientat eforturile pentru dezvoltarea unei game mai largi de peşte şi fructe de mare ambalate în ATM: file somon proaspăt, doradă proaspătă, păstrav, fructe de mare proaspete, creveţi, calamar, caracatiţă, scoici etc.”, spune Alesea Brînzilă, VicePreşedinte şi Brand Director Ocean Fish.
„Deși, ca toate industriile alimentare în 2020, ne-am ciocnit de această pandemie, noi ne-am mobilizat și am făcut maximum posibil ca să protejăm atât echipa noastră, cât și clienții noștri, prin reducerea riscurilor de nelivrare la raft.”
Ocean Fish a lansat şi o nouă identitate vizuală pentru produsele sale, schimbând în proporţie de 80% toate ambalajele companiei.
„Am adus acestor produse un aer proaspăt, modern şi, cel mai important, am încercat să comunic consumatorului originea acestor produse din peşte şi fructe de mare”, mai precizează Alesea Brînzilă.
În completarea portofoliului, compania a dezvoltat şi alte produse noi cum ar fi gama MySeafood (pentru toate fructele de mare congelate) care îşi au originea în mare parte în Asia sau America Latină, Pateul de somon, Salatele de Fructe de mare asezonate cu ierburi aromate şi care sunt gata de consum.
„Un alt lucru important care ne-a reuşit în toată această perioadă a fost să aducem în echipă colegi noi, cu experiență mare în diverse domenii. Suntem mândri de echipa actuală a Ocean Fish, formată astăzi din 250 de oameni. Împreună încercăm să oferim consumatorilor români peşte şi fructe de mare de înaltă calitate, deoarece pasiunea noastră este peştele”, a concluzionat VicePreşedintele şi Brand Directorul companiei Ocean Fish.