“Retailul modern in Republica Moldova”, editia a III-a: Climatul de consum si surse de crestere
Martie 2017, Chisinau –
Modern Buyer organizeaza, pe data de 9 martie 2017, cea de-a treia editie a conferintei “Retailul modern in Republica Moldova – Climatul de consum si surse de crestere”, dedicata oportunitatilor de dezvoltare a retailului modern in aceasta tara.
Tematici
- Climatul de consum: premise de dezvoltare pentru consumul local de produse FMCG pentru 2017.
- Prognoze macroeconomice pe termen scurt si mediu: motoare de crestere pentru economia locala.
- Surse de crestere pentru retailul modern din Republica Moldova: Strategii de expansiune si diferentiere – Oportunitati pentru lansarea de noi formate si concepte de retail; Dezvoltarea categoriilor la raft; Marci proprii etc.
Pentru mai multe detalii privind speakerii, agenda evenimentului si programul, accesati pagina evenimentului „Retailul modern in Republica Moldova – Climatul de consum si surse de crestere”
Impozitul specific in Horeca: Nouttai si aspecte practice
– 25 Mai 2017, Bucuresti –
Modern Buyer in parteneriat cu HORA si compania de consultanta KPMG organizeaza un workshop pe tema impozitului specific aplicat operatorilor HoReCa. Evenimentul are loc pe data de 25 Mai 2017, la sediul KPMG Romania (Victoria Business Park, DN1, Sos. Bucuresti Ploiesti), in intervalul 09.00 – 13.00. Dragos Doros, un profesionist cu o experienta de 21 de ani in domeniul fiscal, actual Director al Departamentului de Asistenta Fiscala al KPMG, va prezenta aspecte practice pe marginea impozitului specific si va raspunde intrebarilor antreprenorilor si expertilor din industrie care se confrunta cu neclaritati in interpretarea si aplicarea acestui impozit.
Practici si strategii in retail si fmcg pentru atingerea obiectivelor de mediu
6 Iunie 2017, Crowne Plaza, Bucuresti
Modern Buyer va organiza pe data de 6 Iunie 2017, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti, un eveniment dedicat analizei optiunilor aflate la indemana companiilor din retail si FMCG pentru atingerea obiectivelor de mediu. Evenimentul atinge si o alta tema extrem de actuala pentru cele doua industrii, respectiv risipa alimentara.
Am structurat aceasta dezbatere in doua paneluri:
Panel I – Deseuri de ambalaje: practici si strategii pentru atingerea tintelor de colectare si reciclare in retail si FMCG; Studii de caz in industria de retail, FMCG si Horeca;
Panel II – Risipa alimentara: analiza optiunilor, a costurilor asociate si a implicatiilor fiscale aferente;
Mai multe detalii puteti regasi in pagina dedicata evenimentului.
Private Label Innovation Show – Editia a VI-a
– Septembrie 2017 –
Private Label Innovation Show este un concept nou de eveniment, format din mai multe componente: conferinte & workshop-uri, o zona expozitionala si un salon de inovatii. Timp de doua zile, achizitorii si producatorii de marci proprii sunt invitati la mai multe sesiuni de conferinte si workshop-uri unde vor fi prezentate noi directii de dezvoltare in aceasta industrie.
Private Label Innovation Show cuprinde si o zona expozitionala dedicata producatorilor romani de materii prime si produse marca proprie, precum si un salon al inovatiilor lansate in 2016 si 2017 pe rafturile marilor lanturi de retail.
La eveniment sunt invitati buyeri ce reprezinta diverse canale de vanzare atat din Romania cat si din Republica Moldova: lanturi de retail modern, benzinarii, magazine on line, lanturi hoteliere, companii aeriene s.a.
Private Label Innovation Show continua seria evenimentelor dedicate marcilor proprii organizate de Modern Buyer timp de cinci ani consecutiv.
Category Management Conference – Editia a II-a
– Noiembrie 2017 –
Evenimentul, aflat la a doua editie, reuneste viziunile diversilor experti romani si straini cu privire la rolul strategic al category managementului in diferentierea dintre lanturile de retail. Revenim in 2017 asupra acestei teme fierbinti pentru a intelege de ce category management-ul a devenit parte din „filosofia” unui retailer si cum putem sa construim noi avantaje competitive. Category Management Conference este si un excelent cadru pentru a vorbi despre managementul ocaziei sau cel al nevoilor de consum, concepte aflate, de asemenea, in centrul strategiei retailerilor din fmcg, pharma, DIY s.a. Subiectele de mai sus vor fi completate de studii de caz din Romania si din alte piete europene.
Aceasta conferinta este dedicata profesionistilor din departamente precum: Achizitii, Sales, Category Managament, Merchandising, Trade Marketing, Brand & Product Management, Customer Marketing, Business Development, Space Planning.