AFI Europe a finalizat achizitia terenului din Brasov, preluat de la Cora in 2015

Dezvoltatorul imobiliar AFI Europe Romania a anuntat finalizarea achizitiei terenului de 40.000 mp din centrul orasului Brasov, unde va dezvolta un proiect cu destinatie mixta, care include centrul comercial AFI Palace Brasov si parc de birouri clasa A, AFI Park Brasov.
Compania a incheiat un acord preliminar pentru achizitia terenului cu retailerul franco-belgian Cora in februarie 2015. Cora a achizitionat terenul, fosta platforma Hidromecanica 1 din Centrul Civic al Brasovului, in 2010, cu 13 milioane de euro, in urma unei licitatii organizate de Directia Generala a Finantelor Publice Brasov. Retailerul intentiona sa construiasca pe acest teren, cu o suprafata de 40.000 de metri patrati, un complex comercial, o investite estimata la aproximativ 70 milioane euro. Initial, retailerul anuntase ca deschiderea va avea loc la finele lui 2014, insa demararea constructiilor a fost amanata. Ulterior, Cora se pare ca a renuntat la planurile de expansiune, care pentru 2014 vizau inca un proiect, Victoria City din Bucuresti, ramand cu cele 12 hipermarketuri existente.
In prezent, AFI Europe se afla in discutii pentru alegerea hipermarketului-ancora, numele vehiculat fiind cel al retailerului francez Carrefour.
„Am finalizat achizitia terenului si, in prezent, purtam negocieri pentru spatiul dedicat hipermarketului cu principalele lanturi din Romania. Ne așteptam sa putem anunta noul nostru partener in urmatoarele saptamani”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe Romania.
Centrul comercial va avea o suprafata totala inchiriabila de 45.000 mp, dispusa pe trei niveluri accesibile prin trei intrari principale, conectate de un culoar. Cel de-al treilea etaj va gazdui zona de restaurante si divertisment, inclusiv un cinematograf. Vizitatorii vor beneficia de o terasa de mari dimensiuni cu vedere catre Muntii Carpati, care va gazdui diverse evenimente si activitati pentru familii si turisti. punand accent pe shopping, modalitatile de petrecere a timpului liber si distractie.

Articolul precedentPromotiile din FMCG, mai eficiente o data cu standardizarea solutiilor de implementare
Articolul următorKaufland, parteneriat cu Chef Foa pentru realizarea unor evenimente culinare de promovare a retetelor traditionale romanesti
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.