Afacerile Vascar au crescut cu 17% in primele trei trimestre ale anului

Producatorul local de preparate din carne Vascar a anuntat o crestere de 23% a cifrei de afaceri la nivelul retelei de magazine proprii, in primele 9 luni ale anului, fata de aceeasi perioada a anului 2015. In ceea ce priveste cifra de afaceri a companiei, aceasta a crescut cu 17% fata de perioada similara a anului trecut.

„Accelerarea ritmului de crestere se datoreaza majorarii vanzarilor la preparatele din carne, sustinute in principal de brandul Moldova in Bucate – un trend ce se reflecta si in rezultatele generale ale companiei – dar si extinderii si modernizarii retelei de magazine proprii. Anul acesta am deschis primul magazin concept Moldova in Bucate la Bacau si urmeaza relansarea magazinului din Iasi, in baza aceluiasi concept. Pana la finalul anului ne-am propus deschiderea a trei noi magazine proprii”, declara Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.

In aceeasi perioada, magazinele proprii au inregistrat o crestere a numarului de bonuri cu 9% si o crestere valorica de 13%, fata de perioada corespondenta a anului trecut.

„Vom continua sa extindem seria magazinelor concept Moldova in Bucate pentru ca vrem sa oferim clientilor nostri o experienta de cumparare superioara. Asa cum produsele Moldova in bucate inseamna in egala masura produse traditionale de calitate, dar si amintiri ale unor experiente memorabile in compania celor dragi,  magazinele concept ce poarta amprenta brandului sunt mai mult decat simple spatii comerciale, ele transmit emotie, printr-o atmosfera calda si un design unic”, a adaugat directorul de marketing al companiei.

In 2015, Vascar a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 61,2 milioane de lei. Compania  proceseaza si comercializeaza preparate din carne, pateuri, conserve din carne si mancaruri la cutie sub marcile Vascar si Moldova in Bucate si detine 20 de magazine proprii in regiunea Moldovei.

Articolul precedentCosmin Costea, Deloitte Digital: “In Romania, inca este o lipsa de constientizare a puterii digitale”
Articolul următorLegume – Fructe:
Filiera dialogului intre producatori si retaileri
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.