Operatiunile din Romania, Grecia si Serbia au generat in 2015 venituri de 3,37 miliarde euro pentru grupul belgian Delhaize, in crestere cu 10,2%, la rata de schimb identica, fata de anul precedent. Conform datelor preliminare publicate de retailer, rezultatele au fost sustinute de o cresterea de doua cifre a veniturilor operatiunilor sale din Romania, precum si de evolutia pozitiva a afacerilor sale din Grecia si Serbia. In ceea ce priveste vanzarile like-for-like, acestea s-au majorat cu 3,5% fata de 2014.
In cel de-al patrulea trimestru din 2015, veniturile Delhaize Group in cele trei tari mentionate au urcat cu 13,3% (respectiv 13,5% la o rata de schimb identica), ca urmare cresterii vanzarilor like-for-like cu 7,8% si a expansiunii.
La nivel de grup, veniturile inregistrate in anul 2015 au ajuns la 24,4 miliarde euro, in crestere cu 15,6%, la o rata de schimb actuala, respectiv 3,2% la rate de schimb identice, fata de 2014. Rezultatele aferente ultimului trimestru al anului trecut arata o crestere a veniturilor de 14,2% la rate de schimb actuale, respectiv 4,9% la rate de schimb identice, pana la 6,3 miliarde de euro.
In 2015, Mega Image, filiala din Romania a Delhaize Group, a mizat pe expansiunea puternica pe formate diferite, deschizand nu mai putin de 45 de magazine Shop&Go si 18 supermarketuri Mega Image (incluzand si locatiile de tip Concept Store). Pe langa acestea, a testat si un nou format de retail, Gusturi Romanesti, brand sub care a inaugurat doua locatii.