Adolescentii, publicul tina al editiei din acest an a campaniei „Zambeste Romania”

GSK Consumer Healthcare da startul celei de-a sasea editii a campaniei „Zambeste Romania”, anul acesta avand ca public tinta adolescentii. Comunicarea celor trei mesaje principale – Spala-te pe dinti de doua ori pe zi/ Mergi la medicul dentist in mod regulat/ Adopta o dieta sanatoasa si echilibrata – se va realiza prin intermediul aplicatiei #CoolBrushing, ce va fi lansata la inceputul lunii aprilie.

“Ambitia noastra,in GSK, este sa imbunatatim calitatea vietii romanilor şi sa educam pentru o atitudine preventiva. In cazul sanatatii orale, consolidarea unor obiceiuri zilnice de igiena orala corecta este esentiala pentru formarea unor generatii sanatoase, iar acest lucru se poate realiza prin programe de educare constante, pe termen lung. Credem ca actiunile din ultimii cinci ani ai campaniei Zambeşte Romania au contribuit la imbunatatirea starii de sanatate orala a romanilor”, mentioneaza Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare, Romania si Balcani.

Datele arata ca exista o crestere semnificativa de consum comparativ cu 2012 – crestere de 14% pentru achizitionarea de tuburi de pasta de dinti si 21% pentru periute de dinti*. In medie,un roman a folosit 1,64 tuburi de pasta de dinti pe tot parcursul anului 2016 si a folosit o periuta de dinti pentru o perioada de 1,3 ani*.

Sustinuta de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® si Corega®, campania Zambeste Romania va derula activitati menite sa informeze, sa atraga atentia asupra unor probleme existente de sanatate orala si sa continue sa cladeasca o cultura a preventiei in randul romanilor.

  • #CoolBrushing – Lansareaaplicatiei #CoolBrushingla inceputul lunii aprilie, prin care campania Zambeste Romania isi propune cresterea nivelului de constientizare privind importanta igienei orale in randul adolescentilor.
  • Programul Rabla pentru periuta tadin cadrul campaniei Zambeste Romania revine anul acesta intr-o forma noua si se va desfasura in 6 orase din tara. Vizitatorii vor avea posibilitatea de a-si inlocui periutele uzate cu unele noi si vor primi informatii utile cu privire la sanatatea orala.
  • Programul educational in scoli – alti 10.000 de copii vor beneficia de sesiuni educationale de igiena orala si vor invata despre comportamentul preventiv in sanatate.
  • Parteneriatul cu Salvati Copiii – GSK Consumer Healthcare va directiona 1% din vanzarile produselor de ingrijire orala Aquafresh®, Sensodyne® si parodontax® din luna august 2017catre Salvati Copiii, suma urmand a fi folosita pentru tratamente stomatologice gratuite pentru copiii din comunitatile defavorizate.

De la prima editie lansata in 2012 si pana in prezent, peste 140.000 de persoane au beneficiat in mod direct de mesaje educationale si produse de igiena orala oferite gratuit in cadrul campaniei Zambeste Romania. Pe parcursul ultimelor cinci editii, GSK Consumer Healthcare a inlocuit peste 40.000 de periute de dinti uzate cu unele noi , vizitand mai multe orase cu programul Rabla Pentru Periuta ta. Mai mult, 70.000 de copii au invatat regulile pentru o igiena orala corecta prin programul educational derulat in scoli si gradinite. Iar prin campania de responsabilitate sociala 1%, peste 40.000 de euro au fost directionati catre tratamente stomatologice pentru 1.300 de copii din comunitatile rurale Salvati Copiii.

Articolul precedentLidl Romania lanseaza platforma-concurs „Bucatar din Placere”
Articolul următor18 fermieri romani vor primi certificarea GLOBAL G.A.P, in urma programului derulat de Kaufland
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.