30 de milioane de Euro vor fi investiti in extinderea si modernizarea Shopping City Galati

0
68

Shopping City Galati le va oferi vizitatorilor sai, incepand cu 16 noiembrie, noi branduri de fashion si beauty. Procesul de extindere si modernizare prin care a trecut centrul comercial a presupus construirea unui nou nivel dedicat zonei de divertisment, cu cinema, restaurante, cafenele si terasa exterioara. Prin acest proiect, centrul comercial adauga celor 27.000 mp existenti o suprafata inchiriabila de 21.000 mp. Extinderea si modernizarea Shopping City Galati presupun o investitie de aproximativ 30 de milioane de euro, urmand ca, in lunile urmatoare, noi branduri de renume sa se alature ofertei comerciale.

Prima faza a proiectului de extindere completeaza mixul de magazine cu branduri de fashion, beauty, accesorii si servicii: Ecco, Kido Bambini, Orsay, Buzz, Bigotti, Sport Vision, Lee Cooper, LEVIs, Douglas, Office Shoes, Hervis, Book City, MeliMelo Home, Teilor, Pandora, Braiconf, Kultho, ProfiHairShop, Yves Rocher, Gerovital, Flormar, Sephora si Penti.

Oferta centrului comercial este completata de o zona dedicata divertismentului si de o terasa exterioara, la etaj. Una dintre destinatiile-vedeta ale acestei inaugurari este cinematograful multiplex Cinema City, dotat cu 8 sali 2D si 3D, complet digitalizate, ce le va oferi clientilor oportunitatea de a viziona cele mai recente si populare productii cinematografice. Mai mult, zona de restaurante si cafenele este imbogatita cu noi destinatii, printre care Pizza Hut si Starbucks.

„Ne dorim sa pastram in toate centrele comerciale NEPI Rockcastle cele mai ridicate standarde si sa oferim vizitatorilor cele mai avansate experiente de cumparaturi si divertisment. Astfel, suntem permanent atenti la nevoile celor care ne trec pragul si adaptam constant ofertele comerciale ale mall-urilor. Prin acest proces trece si Shopping City Galati, si ne bucuram sa aducem publicului din regiune ceea ce isi doreste – o experienta reinventata de shopping si cea mai buna oferta de divertisment din judet.”, spune Iuliu Bartha, Asset Manager in cadrul NEPI Rockcastle.

Strategia de dezvoltare a NEPI Rockcastle, aplicata si in cazul Shopping City Galati, reprezinta un mix intre parteneriatele strategice cu branduri internationale si dezvoltarea economiei locale, prin accesul oferit brandurilor locale la cea mai avansata destinatie de retail din regiune. Proiectul de extindere si modernizare a Shopping City Galati se aliniaza la intreaga strategie NEPI Rockcastle, care se bazeaza pe cresterea continua a standardelor si permanenta dezvoltare a proiectelor din portofoliu.

NEPI Rockcastle, companie listata la Bursa de Valori din Johannesburg si la Euronext Amsterdam, este cel mai mare investitor imobiliar de retail din Europa Centrala si de Est, dupa capitalizarea bursiera. Compania investeste in dezvoltarea activelor imobiliare din piete competitive din Europa Centrala si de Est, ocupand pozitii de top in tari precum Romania, unde este cel mai mare detinator de proprietati de retail, Polonia, Slovacia, Ungaria, Croatia, Cehia, Serbia si Bulgaria.

Din portofoliul romanesc al companiei fac parte Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, Shopping City Timisoara, City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Galati Shopping City, Shopping City Targu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva si alte centre comerciale in intreaga tara, dar si in Serbia, Slovacia, Croatia si Cehia. NEPI detine si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView, Aviatorilor 8 in Bucuresti, City Business Centre in Timisoara si The Office in Cluj.