Zece trenduri de consum în Republica Moldova, explicate de Xplane Market Research Agency pe scena conferinței Retail, Distribution & FMCG Market

Xplane Market Research Agency , companie specializată în domeniul cercetărilor de marketing în Republica Moldova, cu un portofoliu de peste 650 de studii în ultimii 15 ani, a lansat recent o cercetare cantitativă OMNIBUS, în cadrul căruia analizează cele mai importante trenduri de consum din industria FMCG, pe această piață. Angela Cijevschi, Director General al companiei, a răspuns invitației lansate de Modern Buyer de a dezvălui insight-uri valoroase despre comportamentul consumatorilor din Republica Moldova în ceea ce privește retailul modern și preferințele lor de cumpărare. Aceasta va prezenta cele mai importante 10 trenduri de consum, pe scena conferinței Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova, respectiv:

  • Canalele utilizate de consumatorii din Moldova pentru achiziționarea bunurilor de larg consum.
  • Supermarketurile în care aceștia au făcut cumpărături în ultimele șase luni.
  • Evoluția frecvenței achizițiilor în ultimii doi- trei ani.
  • Impactul inflației și al creșterii prețurilor asupra comportamentului de cumpărare.
  • Comportamentul de economisire ca răspuns la inflație și creșterea prețurilor.
  • Categoriile de produse achiziționate mai rar sau la care consumatorii au renunțat.
  • Tipurile de programe de loialitate utilizate în magazinele din Moldova.
  • Importanța programelor de fidelitate în alegerea unui magazin.
  • Preferințele pentru cumpărături online versus offline.
  • Sursele de informație cele mai frecvent utilizate pentru a afla despre reduceri.

Xplane Market Research Agency studiază comportamentul consumatorilor FMCG din Republica Moldova în mod constant. Compania deține date calitative și cantitative despre consumatorii a peste 70 de categorii de produse și servicii. Xplane Market Research Agency este partenerul de conținut al Modern Buyer, în cadrul ediției 2025 a conferinței Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova.

Rezervați-vă din timp locurile la conferința anuală Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova!

Au început înscrierile la conferința anuală „Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova” organizată de Modern Buyer în data de 3 aprilie 2025 la Digital Park Chișinău. Evenimentul, unic în Republica Moldova, vă oferă oportunitatea de a cunoaște cele mai noi informații și tendințe din mai multe piețe: retail modern, retail tradițional, HoReCa, piața de distribuție produse FMCG.

Conferința este, de asemenea, un excelent prilej de a schimba o carte de vizită cu cei mai importanți cumpărători profesioniști din Republica Moldova: lanțuri de retail, importatori, distribuitori, lanțuri de benzinării și alți retaileri specializați.

Un spațiu de expoziție va fi pus la dispoziția producătorilor/furnizorilor care doresc să își prezinte produsele, soluțiile sau serviciile destinate sectorului.

Ediția 2025 aduce, de asemenea, o serie de noutăți și la nivel de tematici, cu scopul de a oferi o perspectivă mai largă asupra mai multor sectoare:
– Retailul modern;
– Retailul tradițional și HoReCa;
– Piata de distribuție în retailul tradițional și HoReCa.

Așadar, pe lângă „Harta Retailului Modern„ , vom prezenta, în premieră, rezultatele unei ample analize de piață cu tema “Republica Moldova: Distribuitori în Retail & Horeca”. La finalul unei zile pline de informații calitative, participanții vor contura imaginea, dinamica și oportunitățile din mai multe sectoare cheie: piața de retail modern, piața de distribuție bunuri de larg consum, comerțul tradițional.

Cum puteți participa: Vă invităm să completați formularul de înregistrare disponibil aici. Mulțumim partenerilor evenimentului confirmați până la acest moment și vă așteptăm alături de noi!

Mulțumim tuturor partenerilor evenimentului!

Articolul precedentKaufland susţine în calitate de partener principal conferinţa „Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova
Articolul următorUn nou articol din portofoliul brandului TABASCO® este prezent pe piața românească
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.