ZARA inaugurează la Constanța, în City Park Mall, cel mai nou concept de magazin din lume la ora actuală

Brandul internațional de modă ZARA și-a redeschis astăzi, 9 iunie, magazinul din City Park Mall Constanța, reorganizat după cel mai recent concept de magazin de pe plan global.   

ZARA își redeschide porțile cu un design nou, ce oferă o experiență de shopping complet modernizată, cu elemente ce îmbină designul inovator cu sustenabilitatea, pentru a pune în valoare colecțiile disponibile de astăzi în magazin.

Conceptul este creat de o echipă proprie de arhitecți și e dispus pe 2 niveluri, având o suprafață comercială de peste 2.600 mp, din totalul de 3.190 mp. Noul magazin din City Park Mall este printre cele mai mari din România și singurul de acest calibru din Constanța. 

În această săptămână, toți clienții care cumpără de la ZARA City Park Mall primesc triplul numărului de puncte în aplicația SPOT. Punctele acumulate pot fi folosite pentru reduceri, premii și beneficii în mall. 

Despre noul concept de magazin: Sustenabilitatea e parte integrantă din strategia ZARA și este reflectată în noul concept prin intermediul tehnologiei; Au fost diminuate efectele activității de zi cu zi din magazin prin montarea unui sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, utilizarea temporizatorilor în consumul de apă etc.; Brandul comercializează articole Join Life din materiale biodegradabile, precum Modal, Tencel, Lyocel, bumbac bio, cașmir, in, iută, utilizând procese de fabricare cu un impact cât mai mic asupra mediului înconjurător; La fiecare achiziție, clienții pot opta contra-cost pentru o sacoșă de hârtie sau una reutilizabilă, disponibilă pe două mărimi diferite – veniturile obținute din vânzarea acestora fiind investite integral în proiecte de sustenabilitate; ZARA reciclează selectiv deșeurile și oferă clienților opțiunea de a dona articole de îmbrăcăminte în containerele Take Back instalate în magazin, program prin intermediul căruia au fost colectate și reciclate peste 33 de tone de textile numai în 2021, alături de Societatea Națională de Cruce Roșie Sector 6; Intrarea principală a magazinului este decorată cu vitrine care funcționează în armonie cu interiorul magazinului și oferă clienților o vedere deschisă către cele mai noi colecții pentru cele trei secțiuni (Women, Men, Kids). 

Articolul precedentMihai Voicu, Director General, Bergenbier este speaker la CEO Meeting in the Garden
Articolul următorKaufland lansează noua campanie de vară
Didona Goanță
Didona Goanță este absolventă a Facultății de Filosofie și Științe Social Politice, Iași. Are o experiență de peste 10 ani în domeniul comunicării și al marketingului, lucrând pentru branduri și proiecte din sfera culturală, administrație publică centrală sau ecologie-mediu. În ultimii 5 ani a colaborat cu mediul de business, din România, oferind consultanță și companiilor din zona de retailer și horeca pentru a-și dezvolta politici sustenabile de business.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.