Vodca Tazovsky – primul brand propriu din portofoliul PP Distributors Romania

Tazovsky Vodka, primul brand propriu din portofoliul PP Distributors Romania, s-a relansat la sfarsitul lunii noiembrie printr-o campanie de comunicare semnata de Cohn&Jansen JWT. Campania este primul pas spre repozitionarea brandului pentru segmentul mainstream din Romania.

“Piata de vodca este o piata matura, extrem de competitiva, cu o oferta variata si produse bine stabilite. De aceea era nevoie de o idee curajoasa, care sa pozitioneze Tazovsky simplu si memorabil pe segmentul mainstream” a declarat Nikitas Aspiotis, General Manager.

Conceptul castigator – Lectia de vodka – porneste de la observatia ca, atunci cand vine vorba despre vodca, consumatorii romani nu sunt foarte bine informati despre ceea ce isi toarna in pahare.

“Pare aproape incredibil, dar, desi matura, categoria de vodca nu le-a explicat niciodata romanilor ce inseamna o vodca buna. Din cauza reclamelor la bere, orice barbat stie sa-ti spuna care-i treaba cu hameiul, apa si malaiul, la vin au tot felul de consideratii despre sol, regiune sau pastile. La vodca, in schimb, e liniste si asta a prezentat o oportunitate strategica extraordinara pentru o vodca foarte buna cum este Tazovsky” spune Andrei Cohn, Creative Director & Managing Partner Cohn&Jansen JWT.

Cu executii pe TV, in BTL si in in-store, campania are in focus cele trei ingrediente care alcatuiesc o vodca buna: apa, procesul de distilare si lipsa zaharului adaugat.

“Executiile au dublu scop, sa informeze, dar sa fie si entertaining, asa ca in spotul TV am ales sa purtam o discutie directa, de la barbat la barbat, cu pasionatii de vodca, chiar intr-unul din locurile lor preferate (Tormen, in centrul Bucurestilor, pentru cunoscatori). Speram sa le placa noua noastra abordare” a declarat Alex Negoescu, Creative Director Cohn&Jansen JWT.

Articolul precedentJYSK GROUP a anuntat o cifra de afaceri de 3,36 miliarde de euro pentru anul fiscal 2016-2017
Articolul următorRomanii cheltuiesc in perioada Sarbatorilor intre 300 si 500 lei pentru alimente speciale
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com