Vincent Rochefort, Proximity Director Carrefour România, speaker la Retail 2021: Câștigător în proximitate

Vincent Rochefort, Proximity Director Carrefour România, a răspuns afirmativ invitației adresate de jurnaliștii Modern Buyer de a participa în calitate de speaker la evenimentul de business din 21 mai, Retail 2021: Câștigător în proximitate. Managerul francez va vorbi audienței despre expansiunea lanțului de retail pe formatul de proximitate (deschideri, investiţii, remodelări etc.).

Vincent și-a început cariera ca director de magazin în 1993, câștigând de-a lungul anilor o experiență vastă în retail, în special în formatul de supermarket. El s-a alăturat companiei Carrefour în 1999 ca Director regional și Director de marketing al Diviziei Supermarket, Carrefour Polonia. De asemenea, Vincent a petrecut opt ani în echipa Carrefour Proximity Franța.

În calitate de Director Regional Carrefour Proximity Franța, timp de șase ani, el a fost responsabil cu gestionarea activității rețelei Carrefour City pentru regiunea Sud-Est (96 magazine francizate).

După ce s-a alăturat Carrefour Market Italia, în 2014, ca Responsabil Trade Marketing – Market Franchise, a devenit Director regional al pieței de francize Carrefour Italy și responsabil cu dezvoltarea francizei.

Cu experiența sa bogată în gestionarea și rafinarea modelelor de proximitate, împreună cu echipa sa, Vincent Rochefort va fi responsabil de elaborarea planurilor de proximitate pentru Carrefour Group în România, în următorii ani.

La evenimentul din 21 mai, Modern Buyer aduce în faţa audienței speakeri de top din industria de Retail şi FMCG.
Invitații noștri vor vobi despre retailul de proximitate atât în segmentul de modern trade, dar şi în segmentul de tradiţional trade. Iată și subiectele pe care le vom aborda în cadrul conferinței:

-Expansiunea în 2020 şi 2021 pe formatul de proximitate (deschideri, investiţii, remodelări)
-Diferenţiere între jucătorii de proximitate. Care sunt elementele ce pot genera diferenţiere: sortiment, poziționare, strategii promoționale etc;
-Misiuni de cumpărare în proximitate – implicaţii asupra strategiei retailerilor și furnizorilor FMCG;
-Câştigător în proximitate – pe ce mizează atât retailerii, cât şi partenerii lor, furnizorii, pentru a câştiga în segmentul de proximitate? Care sunt provocările acestui format şi ce soluţii funcţionează?
-Strategia win-win în formatul de proximitate, pe înţelesul antreprenorilor și producătorilor FMCG (aici vom afla ce condiții impun retailerii partenerilor din FMCG, dar și cum își propun să le susțină producția).

Retail 2021: Câştigător în proximitate va avea loc în format digital, pe My Connector, o platformă web inovativă, care asigură accesul live la sesiunile de prezentări, schimbul de cărți de vizită cu partenerii din sectorul de business, discuții one to one cu alți participanți, înainte și în timpul evenimentului, posibilitatea de a adresa întrebări și de a interveni în dezbatere, vizite în zona Expo Area).

Pentru a-și dovedi interesul și preocuparea pentru piața de business din România, Carrefour este și partener al acestui eveniment.

Informații despre modalitățile de participare la eveniment, dar și despre cum puteți dobândi calitatea de partener, puteți obține direct de la echipa Modern Buyer, prin e-mail: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro; maria.hurduc@modernbuyer.ro și la telefon +40 767 118 833, respectiv +40 729 880 041.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here