Vinarte își propune o crește a afacerilor cu 15% în 2019, mizând pe creșterea portofoliului de produse, în special pe gamele premium și super premium, precum și pe modernizarea celor două crame din Oltenia și introducerea lor în circuit turistic. Domaine Vinarte, înființată în anul 2016, prin preluarea patrimoniului Vinarte SA, raportează o cifră de afaceri de 10,5 mil Lei în 2018, reprezentând o creștere de 10% față de cifra înregistrată în 2017.
Creșterea se datorează implicării active a noului management, care a preluat afacerea în anul 2016, a noilor strategii de poziționare a produselor pe piață, plecând de la rebranding, la o noua echipă de vânzări și o nouă politică de prețuri, precum și extinderii pe noi piețe externe.
Directorul executiv al Domaine Vinarte, Rodica Căpățână, a anunțat că planurile companiei vizează dezvoltarea celor două crame din Oltenia: Bolovanu – Sâmburești și Stârmina – Mehedinți. Acesta este și motivul vânzării cramei Villa Zorilor de la Zorești, din regiunea Dealu Mare, împreună cu brandul Prince Matei.
Crama Starmina va fi integrată în circuitul agro-turistic, cu toate facilitățile de cazare și restaurant în regie proprie, deschisă pentru evenimente locale și nu numai.
Crama Bolovanu va fi transformată într-o cramă-butic, pentru produse super-premium. Aceasta va beneficia de dotări pentru cazare și evenimente în regim privat.
Vinarte urmărește diversificarea portofoliului și lansarea unor game sofisticate și complexe, ediții unice, limitate, soiuri de nișă sau super-premium. Oenologul Iustin Urucu a anunțat că Vinarte are planificate proiecte de replantare care ar conferi o diversitate de struguri necesară creării acestor game noi.
În anul 2019 vor fi lansate atât produse noi, cât și ediții speciale – prilejuite de evenimente punctuale sau de scoaterea pe piață a unor vinuri din ani speciali. Vorbim de exemplu despre ediția limitată Sirena Dunării sau despre Soare, Castel Bolovanu și Nedeea care își vor găsi o nouă formă de exprimare în sortimente rose.
Noul management își propune ca începând din 2019 să capteze atenția unui public nou, tânăr. Brandurile Cuvee D’Excellence și Nedeea, alături de gamele Domeniile Vinarte și Castel Stârmina au căpătat haine noi – forma sticlei și eticheta sunt mai adecvate conținutului, mai prietenoase, moderne, dar punctează cei 20 de ani de prezență pe piața vinului.
Brandurile icon – Sirena Dunării, Soare, Prince Mircea, Castel Bolovanu și-au păstrat caracteristicile istorice, recognoscibile, parte a ADN-ului de brand.
Tim Brockman, noul proprietar al Vinarte, și general manager a declarat că în 2019, compania urmărește să își crească exporturile pe piețele unde vinurile sale există deja – China, Canada, Japonia Coreea de Sud, dar și Franța, Luxembourg, Belgia, Polonia, dar și intrarea pe piețe noi, în țările europene unde există comunități importante de români (Italia, Spania, Marea Britanie).
Domaine Vinarte este posesoarea mărcilor de referință Soare, Prince Mircea, Castel Bolovanu, Nedeea și Sirena Dunării, produse într-unele dintre cele mai bune terroir-uri din România, Bolovanu – Sâmburești și Stârmina – Mehedinți.
Tim Brockman, noul proprietar al Vinarte, deține o diplomă de Master în Drept Comercial European, obținută la Universitatea din Paris, este membru al barourilor din Franța și Elveția, președinte al Amadeus Capital S.A. și vice-președinte al consiliului director al Turicum Private Bank.