Vascar: 15 milioane de euro cifra de afaceri, 22 de magazine si noi planuri de expansiune, o fabrica de procesare si peste 300 de angajati

Companie cu capital 100% romanesc, Vascar implineste 33 de ani de activitate in luna mai a.c., moment de bilant al performantelor realizate in toti acesti ani. Astazi, Vascar inseamna un business de circa 15 milioane de euro, o fabrica de procesare la Vaslui, o retea de 22 de magazine proprii in regiunea Moldovei si circa 300 de angajati
Cifra de afaceri a companiei Vascar a fost de aproximativ 68 de milioane de lei in 2016, inregistrand o crestere de circa 10% fata de 2015. Anul trecut, producatorul moldovean a decis sa testeze si un nou format de magazin concept denumit ”Moldova în bucate” unde a investit circa 45.000 d euro.
In 2015, Vascar a lansat o noua gama completa de mezeluri sub marca „Moldova în bucate”, acestea avand la baza retete traditionale moldovenesti si condimente naturale.
Pentru anul in curs, Vascar si-a propus sa-si extinda reteaua cu alte 5 magazine, unul dinre ele fiind deja deschis in Vaslui. „Urmeaza o noua locatie in Bacau si analizam deja mai multe oportunitati in acest sens” a precizat pentru Modern Buyer, Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.

Infiintata in 1984 la Vaslui, compania a avut o evolutie constanta, organica, pe o piata extrem de competitiva. Astazi, Vascar este unul dintre principalii producatori de preparate de carne si conserve din Romania si ofera produse nu doar gustoase, ci si sanatoase, sub marcile Vascar si Moldova in Bucate. In 2015, gama Moldova in Bucate a fost imbogatita cu un sortiment extins de mezeluri, preparate dupa retete traditionale moldovenesti, cu condimente naturale. De asemenea, Vascar este o companie care realizeaza si marci proprii pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image si Lidl.

Cu prilejul aniversarii a 33 de ani de activitate, in reteaua de magazine proprii, clientii Vascar beneficiaza de 33% reducere la produse selectate, 33 de premii si multe surprize, pe tot parcursul lunii mai.

Articolul precedentDeloitte: 6 directii majore dupa care retailerii si furnizorii se pot ghida pentru a ramane competitivi
Articolul următorDezbatere impozitul specific, noutati si aspecte practice
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.