Vânzările producătorului de pet food Kormotech în România s-au ridicat la 9,7 milioane euro, iar cifra de afaceri anuală totală a crescut la 156,2 milioane euro

Grupul Kormotech, unul dintre primii 50 de producători mondiali de pet food, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 156,2 milioane de euro (162,7 milioane de dolari), în creștere cu 9,8 milioane de euro față de 2023. În România, compania a vândut 5.500 de tone de hrană pentru câini și pisici, în valoare de aproximativ 9,7 milioane de euro. Obiectivul Kormotech este de a prelua o cotă de peste 10% pe piața românească de pet food.

În total, grupul Kormotech a vândut 83 de mii de tone de hrană uscată și umedă pentru pisici și câini. Aceasta este cu 10 mii de tone mai mult decât în 2023. Majoritatea hranei a fost vândută în segmentul premium – peste 37 de mii de tone sau 44% din totalul produselor.

Conform strategiei de afaceri până în 2028, exporturile Kormotech Group se concentrează pe Europa Centrală și de Est. Piața de concentrare este România. „România este o piață foarte promițătoare, deschisă noilor mărci”, spune Rostislav Vovk, CEO și co-fondator al Kormotech, „Vedem oportunități de creștere și depunem eforturi pentru a oferi partenerilor noștri produse de cea mai înaltă calitate”.

În România sunt prezente toate mărcile Kormotech: Optimeal – hrană super-premium pentru câini și pisici, Club 4 Paws – hrană premium, My Love – hrană standard și noul brand Delickcious de hrană super-gustoasă. Produsele sunt reprezentate în cele mai importante lanțuri de magazine offline și online din țară, precum Kaufland, DCNeu Cash & Carry, Cityvet Pet & Farm și Sezamo. În prezent, Kormotech își consolidează echipele comerciale din România și crește vânzările.

Un alt obiectiv strategic al Kormotech Group pentru următorii ani este de a deveni producătorul nr. 1 al portofoliului de mărci de pet food pe piața moldovenească. „În prezent, conform estimărilor noastre, suntem pe locul al doilea în această țară”, spune Eduard Babenko, șeful pentru Ucraina, Moldova, Asia de Sud-Est la Kormotech Group.

Pe piețele-cheie, Kormotech continuă să întărească parteneriatele pe termen lung cu distribuitorii. „Ei sunt bastionul nostru”, spune Yuriy Bykoriz, director general pentru Europa Centrală și de Est la Kormotech Group, ”Intenționăm să introducem noi game și mărci pe piețe pentru a satisface cererea în creștere. Din punct de vedere strategic, 2025 este momentul ca Kormotech să decoleze pe piețele din Europa Centrală și de Est.”

Anul trecut, Kormotech a reușit să își îndeplinească planul strategic cu 102% în statele baltice. Lituania se evidențiază cel mai mult în această regiune, unde planul de vânzări a fost depășit cu 14%. În prezent, echipa Kormotech lucrează la actualizarea strategiei go-to-market, conform căreia ar trebui să ajungă cel puțin în top 5 producători de pet food din țările baltice.

Kormotech este o companie globală de familie cu rădăcini ucrainene, care din 2003 produce hrană de înaltă calitate pentru pisici și câini sub mărcile Optimeal, Club 4 Paws, Gav!, Miau! și My Love. Compania are unități de producție în Ucraina și UE. Sortimentul include peste 650 de poziții. Kormotech este lider în Ucraina, intră în TOP 50 al producătorilor mondiali de hrană pentru animale de companie și TOP 21 al celor mai dinamice companii de hrană pentru animale de companie. Produsele companiei sunt prezentate în 44 de țări ale lumii atât sub mărcile proprii, cât și sub mărcile private ale partenerilor.

 

Articolul precedentCarrefour construiește un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali
Articolul următorAdrian Racoviță grupul Microfruits: Cel mai important obiectiv pe termen scurt și mediu este să creștem capacitățile de producție din piața internă
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.