URBB isi extinde portofoliul si in segmentul cidru, prin brandul Somersby

URBB aduce in Romania cidrul Somersby, prezent deja in peste 40 de tari din toate colturile lumii. Cidrul Somersby se bucura deja de o serie de premii de recunoastere internationala – Produsul Anului in Polonia, in 2013, medalia de aur pentru Cel mai bun cidru dulce in Suedia, iar anul acesta, in cadrul Australian Drinks Awards, a primit premiul Best Sales Achievement – Cider.
Lansarea Somersby in Romania reprezinta completarea portofoliului de bauturi premium al companiei URBB, prezenta acum si pe noua piata a cidrului.
“Suntem incantati sa oferim consumatorilor din Romania oportunitatea de a se bucura de gustul racoritor al cidrului premium Somersby. Gama de cidru pe care am adus-o in Romania include atat sortimentul de mere pentru ca acesta reprezinta esenta categoriei, cat si doua arome unice: pere si mure, care nu se regaseau pe piata romaneasca. Analizand piata, am intervievat peste 300 de respondenti in Bucuresti, Cluj si Iasi, invitandu-i sa testeze aroma de mere. Am fost incantati sa descoperim ca peste doua treimi dintre acestia (67,4%) au preferat produsul nostru”, a declarat Paul Markovits – Marketing VP, URBB. In Romania, cidrul Somersby este disponibil din aceasta toamna in canalele nationale de retail si HoReCa, la sticla de 0,33l, in trei sortimente: Apple Cider, Pear Cider si Blackberry.

Articolul precedentImpactul scaderii TVA-ului: Banii care puteau fi economisiti s-au intors tot in piata de FMCG
Articolul următorRetailul modern din Ungaria, Bulgaria si Republica Moldova
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.