Un nou retailer cu articole de uz casnic intra pe piata romaneasca: grupul italian Da Moreno deschide un prim magazin in zona Obor

Grupul Da Moreno, prezent in Italia si sudul Elvetiei, intra pe piata romaneasca deschizand un prim magazin in zona Bucur Obor din sectorul 2 al Capitalei. Cu o pozitionare tip discounter, sloganul brandului fiind de altfel “Da Moreno – Dove tutto costa meno” (“Da Moreno – Unde totul costa mai putin”), retailerul ofera o sortimentatie bogata si diversificata, de la articole pentru casa si gradina, ustensile pentru bucatarie, decoratiuni, mic mobilier, jucarii pentru copii, articole pentru animale de companie, pana la produse pentru igiena personala – lotiuni de curatare, geluri spumante, masti faciale, diferite tipuri de exfoliante, servetele demachiante si discuri demachiante, cosmetice – creme de fata, balsam pentru buze, aparate de ras, spumede ras, lotiuni dupa barbierit, odorizante de camera, articole pentru ingrijirea si curatenia casei – detergenti de vase, de rufe, articole pentru birotica – rechizite pentru scolari, accesorii si papetarie, articole de unica folosinta – farfurii, tacamuri, servetele, pahare etc.

moreno2Grupul Da Moreno a fost infiintat in 2006 in Italia, iar in prezent detine zece magazine in zone precum Lombardia, Piemont si Ticino, precum si in Elvetia. Potrivit propriei prezentari, “Da Moreno este sinonimul calitatii si al pretului convenabil, unde clientii isi pot petrece ore placute de cumparaturi “low cost”.

Primul magazin Da Moreno din Romania se va deschide pe data de 23 septembrie 2016 pe Strada Chiristigiilor nr. 46 din Bucuresti.

moreno3Piata romaneasca a inceput sa cunoasca o diversificare a formatelor de retail in ultimii ani, pe langa marii retaileri alimentari internationali devenind atractiva si pentru retaileri non-food sau specializati. Da Moreno ar avea deja concurenta, atat pe segmentul articolelor pentru casa, cat si pe alte segmente – rechizite, jucarii sau comestice, ca de exemplu Jumbo, Pepco, pozitionate tot in segmentul discount, dar totodata ar putea concura si magazine pozitionate medium spre high, precum Ikea sau Jysk. (foto: damoreno.ro)

 

 

Articolul precedentReteaua Penny Market continua sa se extinda, ajungand la 179 de magazine
Articolul următorRBC a implementat pentru Selgros Cash & Carry primul sistem complet VIF din retailul romanesc
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.