Trei noutăți de la Vinarte: UniQ, Roza de Sâmburești și Soare Rosé

Domaine Vinarte lansează în trimestrul I 2019 UniQ, Roza de Sâmburești și Soare Rosé, trei vinuri noi, primele din cele zece noutăți propuse pentru anul în curs, ca parte a dezvoltării portofoliului de produse adresat atât segmentului de retail, cât și celui HoReCa.

Obiectivul de business pentru 2019 este creșterea cifrei de afaceri cu 15%, în principal pe creșterea portofoliului de produse din gamele premium si super premium, precum și pe modernizarea celor două crame din Mehedinți (Stârmina) și Olt (Sâmburești) și introducerea lor în circuit turistic.

UniQ este un vin roșu superpremium, exclusivist, în ediție limitată (doar 2517 sticle), cel mai scump din portofoliul cramei, destinat segmentului HoReCa și clienților privați, fideli vinurilor roșii Vinarte.

El reprezintă, de asemenea, o premieră pentru piața românească a vinurilor, intrucât îmbină trei terroir-uri: Dealu Mare, Sâmburești și Mehedinți, fiind un cupaj de Merlot, Cabernet Sauvignon și Neagră de Drăgășani.

UniQ vine să sublinieze încă o dată ceea ce și-a propus Vinarte și anume, reinventarea, prin crearea unor vinuri noi, sofisticate, complexe, păstrând elemente valoroase din trecut. Cu un potențial uriaș de învechire, UniQ vorbește consumatorului avizat, cunoscător și iubitor de vinuri de cea mai bună calitate.

“Curajul și joaca sunt două dintre libertățile la care țin. UniQ este răspunsul asumat al libertății de care mă bucur. Am curaj, pentru că doar așa putem evolua și pot aduce ceva nou, extraordinar în creațiile mele și îmi place să mă joc, pentru că vinurile liniare devin plictisitoare.” a declarat oenologul Iustin Urucu.

Roza de Sâmburești și Soare Rosé sunt două rosé-uri seci din gama pemium, ce se adresează atât segmentului de retail, cât și celui HoReCa. Ele se alătură celorlalte două vinuri rosé din portofoliul Cramei, răspunzând astfel cererii consumatorului modern și întăresc rezultatele ce arată un trend crescător în ultimii doi ani al rosé–urilor în peferințele românilor, în special în rândul publicului feminin.

Principalul obiectiv al companiei pentru viitor rămâne diversitatea vinurilor din portofoliu și lansarea unor game sofisticate și complexe, ediții unice, în funcție de ce permite natura, branduri de nișă, ediții limitate, ediții super-premium.

“Anul 2019 așază compania noastră sub semnul reinventării și al evoluției. Avem în plan acțiuni clare, tranșante, curajoase și inovatoare care vor transpune dragostea noastră pentru vin în fiecare sticlă produsă. Vom demonstra că suntem același Vinarte, regele vinurilor roșii și lider al calității în România și, în același timp, noul Vinarte, care privește spre viitor cu încredere. UniQ este vedeta anului pentru noi, an pe care îl începem în forță, curajos și foarte creativ„ a declarat Tim Brockman, proprietarul Vinarte.

De asemenea, pentru anul 2019 Vinarte își dorește extinderea portofoliului de produse pe piețele externe pe care este deja prezentă – Canada, Franța, Luxembourg, Belgia, Polonia, China, Koreea și Japonia, precum și intrarea pe piețe noi.

Compania Domaine Vinarte deține mărcile Soare, Prince Mircea, Castel Bolovanu, Nedeea și Sirena Dunării, produse într-unele dintre cele mai bune terroir-uri din România, Bolovanu – Sâmburești și Stârmina – Mehedinți.

În anul 2019 vor exista atât produse noi cât și ediții speciale – prilejuite de evenimente punctuale sau de scoaterea pe piață a unor vinuri din ani speciali. Vorbim despre ediția limitată Sirena Dunării sau despre Soare, Castel Bolovanu și Nedeea care își vor găsi o nouă formă de exprimare în sortimente rose.

Vinarte vine în întâmpinarea dorinței cumpărătorului de a păstra vinul în cele mai bune condiții, cu o inițiativă unică: evenimentul de redopuire – primul de acest tip in Romania. Redopuirea constă în verificarea conținutului sticlei, reumplerea ei în cazul pierderilor sau evaporărilor, redopuirea propriu-zisă sau, dacă este necesar, înlocuirea completă cu vin de aceeași calitate și din același an.

Articolul precedentACDBR- Dezbatere publică la București pe principalele propuneri de modificări legislative privind comerțul agroalimentar
Articolul următorMore Bio Commerce: “Ne așteptăm ca piața de produse Bio să crească în 2019 cu cel puțin 15%-20%”
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.