Trei noi speakeri confirmați la „Retail & Horeca Distribution”, ediția a IV-a

0
211

Romina Ardelean, Consultant, Consumer Panel Services la GfK, companie de cercetare şi analiză cu expertiză în peste 100 de piețe, va deschide ediția cu numărul IV a „Retail & Horeca Distribution” cu prezentarea trendurilor relevante ale anului 2018 în Retail și FMCG. Cu o experiență de 14 ani în comunicare și o expertiză de 10 ani în industria de FMCG și retail, Romina s-a alăturat echipei GfK România în poziția de consultant. A asistat și a analizat din prima linie toate schimbările importante ale industriei: apariția și consolidarea retailului modern, preluări și tranzacții, gloria și decăderea unor branduri, criza sau transformarea cumpărătorului român, și a stat de vorbă cu most wanted CEOs. Acum, în cadrul GfK România, vrea să își folosească expertiza pentru a ajuta companiile să transforme datele din studii în insighturi de piață și strategii de business ce pot fi puse în practică.

Tot în prima secțiune a conferinței  „Retail & Horeca Distribution”, ediția a IV-a, l-am invitat și pe Adrian Teampău, Partener Asociat, Departamentul de Asistență fiscală și juridică EY România. Acesta va atinge mai multe subiecte, printre care provocările antreprenorilor din industria de distribuție și din segmentul FMCG în 2019, dar și factorii diverși care vor impacta evoluția afacerilor lor. Adrian are peste 13 de ani experiență în domeniul consultanței fiscale cu focus pe zona de TVA. A adunat de-a lungul anilor experiență în proiecte de restructurări, fuziuni, divizări, asistență tranzacții, revizii fiscale, asistență pe durata inspecțiilor fiscale, expertize fiscale și rambursări de TVA.

Cristian Panfil, Directorul Comercial al companiei de distribuție Miruna Internațional și Administrator Parabomir a acceptat invitația lansată de Modern Buyer de a participa la panelul dedicat „Strategiilor și direcțiilor de dezvoltare implementate de companiile de profil în 2018 si 2019”, panel ce va fi organizat în partea a doua a evenimentului. Cu o cifră de afaceri de circa 170 de milioane de lei, Miruna Internațional este cea mai mare companie de distribuție din regiunea Banat – Crișana, acoperind atât comerțul tradițional, cât și HoReCa. Miruna Internațional operează și câteva magazine proprii, respectiv Parabo Market, primul supermarket sub acest brand fiind deschis în 2014.

 

Printre primii speakeri confirmați se numără: Ana Popa – Business Unit Manager Aquila Group, Ovidiu Gheorghe, Președinte Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România și Raluca Vintilă, Corporate Manager, Groupama Asigurări. Lista vorbitorilor va fi completată în perioada imediat următoare de alți manageri și antreprenori din industria de distribuție și din segmentul FMCG.

Retail & Horeca Distribution, ediția a IV-a va avea loc pe data de 21 Martie 2019 la Hotel New Montana din Sinaia și este formată din mai multe componente:

  • Conferință (10.00 – 17.00)
  • Expo Hall (09.00 – 17.00)
  • Cină de afaceri cu distribuitorii din diverse regiuni ale țării și partenerii lor de business (21 Martie 2019, 19.00 – 23.00)

Temele ediției 2019

  • Retrospectiva anului 2018 în industria de distribuție, evoluția unor indicatori cheie;
  • Prognoze în evoluția pieței de traditional trade, IKA;
  • Evoluția industriei de HoReCa, sursele de aprovizionare ale acestui canal, trenduri majore în comportamentul de achiziție al antreprenorilor din HoReCa;
  • Strategii, direcții de dezvoltare implementate de antreprenorii din distribuție în 2018 și 2019;
  • Perspective pe termen scurt și mediu: ce trenduri ce redefinesc industria, ce oportunități se conturează pentru creșterea și consolidarea profitabilității într-un mediu tot mai imprevizibil.

Expo Hall

Expoziția care se desfășoară în paralel cu lucrările conferinței invită producătorii de bunuri de larg consum și furnizorii de servicii pentru industria de distribuție să își prezinte oferta prin prezența cu standuri personalizat.

Business Dinner

Evenimentul este un bun prilej de networking profesional. Vom crea cadrul și vom înlesni discuțiile și schimbul de informații între producători, distribuitori, importatori, furnizori de soluții și servicii.

Evenimentul „Retail & Horeca Distribution” în cifre-cheie

3 ediții anterioare (2018, 2016, 2015)
550 + participanți la cele 3 ediții
40 de speakeri
80 companii de distribuție/3 ediții
250 de producători
80+ companii care oferă soluții și servicii pentru industria de distribuție și industria FMCG: logistica, transport, IT&C etc.

Participă la eveniment

Va invităm să vă rezervați locurile la eveniment on line sau prin completarea  Formular Retail & Horeca Distribution, 2019

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here