Compania Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, lansează gama Fragedo Barbeque, cu un portofoliu de mai multe articole: mix de aripioare picante și barbeque, aripioare picante cu ciocănele barbeque și aripioare barbeque cu cârnăciori de pui ușor picanți, toate atent asezonate, și gata de pus pe grătar.

Consumatorii care caută o soluție rapidă și convenabilă pentru un grătar reușit, fără efort, pot alege acum din varietatea de produse pregătite în funcție de preferințele lor. Gama Fragedo Barbeque este deja disponibilă în marile lanțuri de magazine. Are rețete noi, aliniate cu așteptările românilor, și ambalaje moderne, care combină informația clară cu un design vizual atrăgător, ușor de recunoscut și care reflectă pofta de a trăi fiecare clipă la maximum”, declară Ciprian Oprea, Director Comercial, Transavia.

Noua gamă vine și cu o noutate pentru consumatori: SmartCook by Fragedo  – primul asistent de gătit AI din România care simplifică viața celor grăbiți, dar aflați în căutare de rețete savuroase și fără prea mult efort. Este un asistent care îi poate ajuta și pe cei care scanează codul QR de pe ambalaj chiar în magazine, indicând sugestii de cumpărături care să înglobeze produsele compatibile pentru rețetele dorite.

Liderul pieței de pui din România este singurul producător din regiune care a integrat 100% toate operațiunile, de la bob la furculiță. De la ferme proprii de reproducție, incubație și creștere a puilor, până la cultivarea și pregătirea hranei puilor, de la abatoare și fabrică de procesare, până la laboratoare proprii de verificare a tuturor produselor și flotă de distribuție, Transavia controlează fiecare etapă a producției, asigurând trasabilitate 100%, nutriție optimă și un gust și o aromă autentice, recunoscute de consumatorii din întreaga țară și din străinătate.

Transavia este, de asemenea, singura companie cu capital 100% românesc care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.

Articolul precedentCoralia Market continuă expansiunea și prognozează o creștere de circa 10% a business-ului, în 2025
Articolul următorBrand-ul premium de vodcă Finlandia lansează o amplă campanie de promovare
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.