Brand-ul premium de vodcă Finlandia lansează o nouă campanie de promovare de amploare, cu scopul de a se conecta cu un public mai tânăr din România, valorificând schimbarea culturală spre un consum de alcool mai conștient și ghidat de valori.
„It’s Soooooo Fine” este prima campanie pentru brand-ul Finlandia de când a fost achiziționat de Coca-Cola HBC și are scopul de a crește în continuare cota de piață a brandului, aliniindu-se valorilor noii generații de tineri consumatori, care caută tot mai mult să își creeze momente de bucurie și experiențe comune.
S-a pornit de la datele oferite de platforma Future Laboratory, care subliniază faptul că tinerii, ca antidot la „cultura de a fi mereu ocupat”, tânjesc din ce în ce mai mult după propriul timp și spațiu pentru a se bucura de plăcerile lor fără presiune. Astfel, a fost creat sloganul „It’s Soooooo Fine” care are două semnificații. Campania celebrează atât modul în care Finlandia poate facilita momentele relaxante de plăcere, cât și caracterul unic al băuturii – singura vodcă ușor de savurat și catifelată la gust, datorită „soarelui de la miezul nopții” din Finlanda.
Dezvoltată în parteneriat cu DDB Paris, campania ludică întruchipează o lume plină de căldură, culoare și caracter, ideea de plăcere situându-se în centrul poveștii.
Finlandia a fost creată în 1970 și este un brand mondial de vodcă, lider pe segmentul său, fiind parte din primele 10 mărci de vodcă Standard+ la nivel global. Este una dintre cele mai bine vândute branduri de vodcă în România, având o cotă de piață de 18% în valoare în categoria Imported Vodka (IWSR 2023). Anul trecut, investiția Coca-Cola HBC a permis extinderea Finlandia pe 19 piețe noi, pe care nu deținea anterior drepturi de distribuție înainte de achiziție. În general, portofoliul de băuturi spirtoase premium al Coca-Cola HBC a înregistrat o creștere organică a volumului de 31,8% în 2024, iar un factor important al acestui succes a fost expansiunea Finlandia Vodka.
Campania „It’s Soooooo Fine” este lansată pe mai multe canale începând cu 28 aprilie, în 22 de piețe inițial, urmând să ajungă în mai multe țări la nivel global mai târziu în acest an.



















