Retailerul britanic Tesco a lansat la finalul lunii ianuarie 2016 doua noi sortimente de vin spumant fara alcool, ce au “pretentia” de a fi foarte apropiate ca gust de sortimentele clasice, cu alcool. Vinurile, lansate sub brandul propriu Tesco Finest, sunt fabricate din soiurile de struguri din Africa de Sud, Pinotage Blush si Chenin Blanc, care au fost fermentati pana la punctul de transformare in alcool. Oficialii Tesco au declarat ca au avut ca scop crearea unui vin „luminos si revigorant, cu gust cat mai asemanator unui vin real, dar fara continut de alcool, destinat consumatorilor care, din diverse motive, nu vor sau nu pot consuma un vin obisnuit”.
„Exista deja pe piata multe vinuri ne-alcoolice, dar noi credem ca aceste noi vinuri, care au fost create pentru noi, vor oferi consumatorilor ce vor sa evite alcoolul un gust foarte apropiat de cel al unui vin real. Ambele sortimente sunt delicioase si racoritoare, cu arome de vara, si au fost create pentru a fi o alternativa non-alcoolica la Prosecco si Prosecco Blush. De asemenea, sticla a fost conceputa pentru a fi similara elegantelor sticle de vin spumant, nu celor destinate soft drinks, un amanunt ce va fi apreciat, credem noi”, a declarat Tauseef Parkar, manager achizitii bauturi la Tesco.
Cele doua sortimente – Alcohol Free Pinotage Blush si Alcohol Free Chenin Blanc Sparkling – sunt disponibile in peste 760 de magazine Tesco din Marea Britanie, la pretul de 2,75 lire sterline fiecare.
Acasă Retail & FMCG Marci Private Tesco lanseaza doua sortimente de vinuri spumante fara alcool, sub brandul propriu...