Tchibo Exclusive lansează un concurs național

Până pe 29 noiembrie 2018, Tchibo Exclusive lansează un concurs național la care consumatorii pot câștiga unul din cele 100 de seturi de două căni cu design propus de ei. Până pe 29 noiembrie, iubitorii de cafea sunt așteptați pe site-ul tchiboexclusive.ro să-și dea frâu liber imaginației și să personalizeze căni cu simboluri și mesaje inspirate de relațiile cu cei dragi.

Următorul pas este să invite prietenii de pe rețelele de socializare pe platformă să voteze modelele pe care le-au făcut. 100 de căni cu cele mai multe voturi vor fi desemnate câștigătoare, iar autorii care le-au creat vor fi premiați cu un set de două căni, cu designul făcut de ei, și cafea Tchibo Exclusive. Una dintre acestea poate fi oferită cadou unei persoane dragi, pentru a savura momentele speciale care îi leagă.

Compania germană Tchibo este o afacere de familie începută în anul 1949 în Hamburg de Max Hertz şi Carl Tchiling. În România, istoria Tchibo începe în 1997 când au fost efectuate primele importuri de cafea. Mărcile comercializate în România sunt: Tchibo Exclusive, Tchibo FOR BLACK `N WHITE, Tchibo Privat Kaffee, Tchibo Espresso, Tchibo Family, Davidoff Café, Eduscho şi sistemul Tchibo Cafissimo.

Articolul precedentPizza Hut Delivery, investiție de 280.000 de euro într-o unitate nouă la Oradea
Articolul următorCarrefour pregătește deschiderea a trei hipermarketuri până la finalul anului
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.