Târg de cafea și ceai în hipermarketurile Auchan

În perioada 22 ianuarie – 4 februarie 2020, Auchan organizează în toate cele 33 de hipermarketuri din țară cea de-a opta ediție a Târgului de cafea și ceai. Cu această ocazie, clienții vor găsi la raft și în zonele special amenajate peste 300 de sortimente de cafea, cappuccino, ceai, precum și o gamă variată de accesorii pentru prepararea și servirea acestor băuturi.


Oferta de cafea din acest an cuprinde aproape 200 de articole acoperind toate tipurile de cafea – măcinată, boabe, capsule și instant. Gama specializată cuprinde atât articole de origine (Columbia, Brazilia, Etiopia, Kenia,etc.), cât și amestecuri, atent selecționate din cele mai importante soiuri: arabica și robusta. Indiferent de preferințe, atât pasionații, cât și amatorii vor putea regăsi la Auchan și cafea decofeinizată, espresso, dar și produse aromatizate.

În ceea ce privește gama de ceai, aceasta cuprinde atât articolele tradiționale, precum ceaiurile de fructe, de plante, negru, verde și alb, cât și o serie de produse speciale precum ceaiuri funcționale (digestive, de detoxifiere, relaxare, etc.), ceaiuri eco și capsule de ceai concepute pentru a fi utilizate în espressoare.

30% din sortiment este reprezentat de noutăți
O treime din sortimentul din acest an este reprezentant de articole recent lansate pe piață. Astfel, printre acestea se numără cafeaua gourmet măcinată, dar și capsulele de cafea aromatizată.

Pentru o experiență completă în cadrul târgului, clienții sunt așteptați și cu o gamă complexă de accesorii pentru prepararea și servirea ceaiului și a cafelei, printre acestea numărându-se infuzoare, filtre, site, cești și aparatele de cafea. Totodată, experiența clienților este întregită de o ofertă atractivă de delicii dulci asociate consumului de cafea și ceai – biscuiți, fursecuri, ciocolată, praline, etc.

Mai mult, întreaga ofertă este disponibilă și în magazinul online auchan.ro, unde clienții pot opta pentru livrare la domiciliu ori pentru ridicarea comenzii din cel mai apropiat magazin Auchan, având la dispoziție posibilitatea de a alege ziua și intervalul orar pentru ridicarea produselor.

Ca în fiecare an, evenimentul se adresează tuturor iubitorilor de cafea și ceai, reunind atât produsele vedetă ce nu trebuie să lipsească din casă, precum și o serie de articole trend-setters, respectiv noile apariții pe piață, toate la prețuri speciale pentru această ocazie.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri, 2 supermarketuri și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse și, în acelasi timp, operează website-urile dedicate activităţilor de gastronomie tip restaurant – lamasa.auchan.ro și de florărie – florarie.auchan.ro.

Articolul precedentModern Buyer dă startul înscrierilor la ediţia a V-a a evenimentului “Retail & Horeca Distribution”
Articolul următorKaufland se retrage din Australia
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.