Taco Bell a ajuns la Constanța

Sphera Franchise Group a deschis primul restaurant Taco Bell la Constanța. Noul restaurant este amplasat în zona food court a centrului comercial VIVO! Constanța, care se află pe Bulevardul Aurel Vlaicu, Nr. 220. Unitatea dispune de o suprafață de peste 70 mp și îi întâmpină pe fani cu experiențe Live Más odată cu produsele de inspirație mexicană.


„La doi ani de la lansare pe piața din România, numărăm 10 restaurante Taco Bell, în 7 orașe importante din țară. Mai mult decât atât, am reușit să dezvoltăm o comunitate mare de fani, iar cererea pentru produsele de inspirație mexicană este din ce în ce mai ridicată.”, a spus Costica Mișaca, Director General Taco Bell România.

Prin inaugurarea acestui restaurant, Taco Bell a creat 30 de locuri de muncă, noua echipă fiind gata să îi servească pe clienţi cu produse delicioase, de inspirație mexicană, precum: Crunchy Taco, Cheesy Bacon Fries Burrito, Quesadilla, Crunchwrap Supreme, Nachos Supreme sau Churros.


Taco Bell a intrat pe piața din România în octombrie 2017 și are în prezent 10 unități poziționate în unele din cele mai importante orașe din țară: București, Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara, Ploiești și Brașov, fiind urmat de Constanța.


Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.


Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc., este cea mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană. Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome și ingrediente de calitate, pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională vizează 1.000 de unități până în 2020.

Operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brand-ului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.

Articolul precedentRO Fruits & Vegetables Show – 2019
Articolul următorEste brandul un motor de dezvoltare al business-ului în sectorul fructe și legume?
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com