Studiu: 53% dintre respondenti consuma lapte in fiecare zi, in diferite feluri si cu diverse ocazii

0
851

Peste jumatate dintre romani consuma lapte o data sau de mai multe ori pe zi, conform unui studiu* privind consumul de lapte in randul romanilor realizat de catre Olympus Romania, in luna octombrie a acestui an.
Datele arata ca 71% dintre respondenti asociaza laptele cu prima parte a zilei si il consuma in diferite feluri la micul dejun. De asemenea, rezultatele studiului arata ca 1 din 3 gospodarii consuma 2-3 litri de lapte pe saptamana, 41% dintre respondenti declarand ca toti membrii familiei consuma lapte in mod regulat.
Potrivit studiului, 67% dintre respondenti consuma laptele simplu, din dorinta de a-i pastra cat mai multe dintre beneficiile naturale, in timp ce pentru 19% laptele este la fel de gustos cu zahar, miere sau cacao. Doar 9% dintre respondenti sustin ca folosesc laptele in cafea.
Pentru majoritatea covarsitoare a respondentilor studiului Olympus (81%), laptele va ramane intotdeauna o sursa importanta de calciu, vitamine si minerale, in timp ce 22% dintre ei aleg acest aliment pentru ca le aduce aminte de copilarie. Aproape jumatate dintre respondenti (44%) prefera laptele pentru ca le ofera o stare de liniste si calm dupa o zi agitata, iar 25% il consuma deoarece le atenueaza senzatia de foame. Pentru a sustine consumul de lapte, producatorul a lansat campania “Vacuta Mu iti spune totul despre lapte”, sustinuta printr-un nou spot TV, o noua identitate vizuala pentru website-ul companiei, www.olympusdairy.ro, dar si noi ambalaje pentru produsele Olympus.

Portofoliul Olympus Romania cuprinde o gama completa de lapte: lapte de consum (1,5% si 3,5% grasime), lapte UHT (1,5% si 3,5% grasime), lapte de consum ecologic 3,5% grasime si lapte de capra.
*Studiul a fost realizat de catre Olympus Romania și iși propune să identifice obiceiurile de consum al laptelui in randul romanilor. Datele au fost obtinute prin intermediul unui chestionar online, la care au răspuns 271 persoane, salariati din mediul urban, care sunt conectati la internet și folosesc canalele sociale.