SIAL Paris sărbătorește cea de-a 60-a aniversare, aducând în prim-plan viitorul industriei alimentare

Copyright photo: SIAL Paris

Între 21 și 25 octombrie 2024, aproape 150 de start-up-uri inovatoare se vor reuni în Start-Up Village, un spațiu expozițional dinamic, conceput special pentru tinerele companii, unde reprezentanții start-upurilor își vor prezenta ideile și proiectele în fața unui public profesionist. Această scenă centrală va încuraja conexiunile și colaborările care pot contura viitorul alimentației.

Start-Up Village va fi reuni participanți foarte interesanți în acest an. Din Franța, va fi prezentă Stokelp, o companie care simplifică și eficientizează relațiile dintre achizitori și furnizorii. La Fabrique A Nuage va prezenta vata de zahăr fără zahăr, oferind consumatorilor o alternativă mai sănătoasă, dar la fel de gustoasă. Olala Foods va reinventa fructele de mare, aducând perspective proaspete și abordări inovatoare produselor tradiționale.

Dintre invitații internaționali, Soilmates va prezenta uleiul de avocado, evidențiind beneficiile sale versatile și sănătoase. Cu gustările lor nutritive, perfecte pentru menținerea unei diete echilibrate în mișcare, Bite Me Nutritionva va răspunde consumatorilor preocupați de sănătate. Sapinca va introduce soluții alimentare inovatoare care promit să schimbe mesele noastre de zi cu zi.

SIAL Paris 2024 nu este doar o expoziție; este o celebrare a creativității și a gândirii progresiste în sectorul alimentar.

Este o oportunitate pentru profesioniștii din industrie, investitori și entuziaști ai alimentației să descopere cele mai noi tendințe și inovații. Aceste start-up-uri nu răspund doar cerințelor pieței; ele stabilesc tendințele care vor modela viitorul industriei.

Lista expozanților anunțați la SIAL poate fi consultată aici

SIAL Start-up

Sub solganul #OwnTheChange, SIAL Paris pune în evidență soluțiile inovatoare! Schimbările viitoare în sectoare precum agricultura și industria agroalimentară împing companiile să inoveze.

SIAL oferă expozanților și vizitatorilor cheile pentru a crea soluții pentru viitor.

Aceste start-up-uri franceze și internaționale vor răspunde dorinței de produse noi, mai bune pentru mediu și mai sănătoase.

La SIAL veți întâlni, de asemenea, companii care reinventează afacerea restaurantelor sau care vizează producătorii, oferindu-le, de exemplu, suport pentru politica zero deșeuri. Vor fi prezente și companii care răspund provocărilor livrării alimentelor, precum și cele care inovează în sectorul retail.

Pentru prima dată în acest an, proiectele aflate în stadiu incipient vor fi, de asemenea, prezentate la SIAL Start-up.

Fiți parte din Start-Up Village! Mai multe informații veți primi dacă vă abonați aici

Pentru vizitatorii la SIAL Paris, biletele pot fi achiziționate aici

O trambulină către succes

SIAL Paris este un eveniment de neratat în calendarul global al industriei alimentare, cu expozanți care își creează, în medie, 200 de contacte, și achizitori de top, cu un potențial total de achiziție de peste 50 de miliarde de euro, confrom datelor ediției din 2022.

Actuala ediție se anunță a fi și mai inspirată și oferă o oportunitate fantastică de a vă crește vizibilitatea, de a vă extinde rețeaua și de a vă duce afacerea alimentară la noi înălțimi.

Alăturați-vă SIAL Paris!

#1 Potențiali noi parteneri

SIAL oferă o platformă pentru a întâlni contacte cheie, 40% dintre participanți fiind CEO sau directori, programul incluzând vizita a 8.000 de buyeri de top, cu un portofoliu total de investiții evaluat la cel puțin 50 de miliarde de euro. Cu peste 60 de ani de experiență ca principal catalizator de afaceri, SIAL oferă noi servicii exclusive care îmbunătățesc calitatea networkingului.

#2 Orizonturi deschise

Dacă doriți să cuceriți piața din Franța sau să vă extindeți afacerea în Europa, Asia sau America, luați în considerare participarea la SIAL Paris, cea mai mare platformă de export din lume.

Cu peste 70% dintre vizitatori internaționali din 200 de țări și toți distribuitorii francezi prezenți la eveniment, SIAL oferă o garanție a succesului. În medie, expozanții la SIAL înregistrează 200 de întâlniri pe durata expoziției, ceea ce duce la un ROI profitabil. Conform UNIMEV, pentru fiecare euro investit, participarea la târg permite companiilor să genereze, în medie, 10 euro în vânzări!

Așadar, profitați de ocazie pentru a vă înregistra din timp la SIAL Paris, cu scopul de a stabili întâlniri cu contactele potrivite și pentru a vă extinde rețeaua de relații profesionale.

#3 Un public implicat în căutarea de noi produse

Pe măsură ce industria alimentară se reinventează pentru a se adapta la o lume în transformare, iar consumatorii devin din ce în ce mai pretențioși, ei cer produse alimentare inovatoare. SIAL Paris reprezintă o oportunitate perfectă pentru a prezenta cele mai recente produse în piețe noi.

Intrați în competiția SIAL Innovation pentru a obține o expunere suplimentară pentru produsele și compania dumneavoastră!

Evenimentul evidențiază cele mai recente tendințe globale de pe piață și expune peste 2.500 de inovații. Nouă din zece vizitatori consideră că SIAL Paris este strategic pentru compania lor, deci profitați la maximum de acest public pentru a vă îmbunătăți oportunitățile de afaceri.

#4 O mai bună vizibilitate

Cu mai mult de 1.000 de jurnaliști din 57 de țări, 1.500 de apariții în media în Franța, 18 milioane de persoane informate prin campanii de marketing, și campanii de comunicare internaționale în peste 60 de țări, SIAL Paris are o acoperire globală de neegalat.

Vă puteți crește la maximum expunerea prin instrumente promoționale suplimentare, precum accesul la comunitatea SIAL din Social Media, care are aproape 80.000 de urmăritori sau pe site-ul expoziției, care primește peste 1,5 milioane de vizite unice anual.

SIAL Paris a găzduit 100 de delegații oficiale, 10 vizite ministeriale și 50 de ambasadori la ultima ediție. Beneficiați de acest puternic instrument de diplomatie economică pentru a vă crește profilul în timpul expoziției.

SIAL: Unește și inspiră profesioniștii din industria alimentară încă din 1964

Orice profesionist vă poate confirma – dacă puteți să participați la o singură expoziție alimentară în acest an, mergeți la SIAL Paris. Este cel mai mare loc de întâlnire din industrie, unde se întâlnesc creatorii de trenduri și cei care doresc să își dezvolte afacerea.

De 60 de ani, SIAL Paris a adunat în capitala Franței o diversitate de actori din industrie pentru a-și împărtăși cunoștințele și pentru a crea rețetele viitorului.

Prima ediție a avut loc în timpul Săptămânii Internaționale a Alimentației din 1964 și a adunat experți și entuziaști din 26 de țări. Astăzi, evenimentul atrage expozanți și vizitatori din peste 200 de țări și este un eveniment de referință în calendarul alimentar global.

La fiecare doi ani, producători, importatori, cumpărători și comercianți cu amănuntul, specialiști media și asociații independente de toate formele și dimensiunile se întâlnesc la cel mai mare centru de expoziții din Paris pentru cinci zile de inspirație, dezbateri și schimb de idei.

Fie că sunteți o startup în ascensiune sau o companie mare, cu un produs nou lansat pe piață sau un brand consacrat, o rețea de distribuție matură sau un model inovator de retail, SIAL Paris este trambulina dvs. către succesul durabil.

Articolul precedentRO Fruits & Vegetables Show, 21 noiembrie 2024, București
Articolul următorSheba anunță o nouă identitate de brand, un nou portofoliu și un nou ambalaj
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.