Sergiana anunță noile obiective pentru 2019

0
179

Grupul Sergiana anunță o investiție de 5 milioane de euro într-o fermă de reproducere, al cărei obiectiv este îmbunătăţirea caracteristicilor porcilor care vor popula complexul Europig. Este vorba de un proiect situat mai degrabă la graniţa cu activitatea cercetătorilor, decât în zona crescătorilor de animale. Aceasta pentru că se bazează pe îmbunătăţiri genetice obţinute prin controlul şi selecţia reproducătorilor.

Compania își propune înnoirea parcului auto, inaugurarea unui sediu administrativ care să reunească toate departamentele, deschiderea de noi magazine şi a celui de al zecelea restaurant. În acelaşi timp, preocuparea pentru dezvoltarea resursei umane va continua prin noi programe de calificare şi perfecţionare. Şcoala Sergiana pregăteşte lansarea Manualului Angajatului, iar un nou sistem de compensaţii şi recompense stă în sarcina managementului executiv.

Totodată, în 2019, Sergiana va aniversa 25 de ani de la lansarea mărcii „Sergiana Poiana Mărului”.

2019 va fi cu siguranţă un an special pentru Sergiana Grup, anunță reprezentanții companiei. Argumentele care susţin această afirmaţie se desprind din evoluţia grupului în 2018. A fost anul care a debutat cu o schimbare la vârful echipei executive, Diana Zahariea înlocuindu-şi tatăl – Tudor Neculoiu – în funcţia de director general al companiei Sergiana Prodimpex.

Cifra de afaceri consolidată a crescut în 2018 depăşind 301 milioane lei, iar principalele divizii comerciale şi-au continuat programul de creştere a forţei de vânzare. Astfel, la finalul anului, magazinele au atins nivelul a 58 de unităţi, iar restaurantele au marcat al nouălea punct pe harta reţelei prin Sub Cetate, restaurantul deschis în Râşnov.

Toate aceste proiecte au în comun investiţii atât în logistică şi tehnologie, cât şi în resursa umană. Numărul personalului angajat a crescut cu 7,6% și numără peste 1300 de membri.

“Ne place să credem că programul demarat în urmă cu aproape trei ani, prin care ne-am propus să îmbunătăţim condiţiile de muncă şi să alocăm fonduri pentru creşterea gradului de calificare şi perfecţionare a resursei umane, a început să dea roade.”

În acelaşi timp, implicarea socială a crescut. Asociaţia Sergiana Grup a înregistrat 810 persoane care au direcţionat cota de 2% din impozitul pe salarii, iar sumele adunate pentru cauze caritabile au crescut de la 25,9 mii lei în 2017, la 82,7 mii lei în 2018.