Serpico Trading este partener al evenimentului Private Label Innovation (Digital) Show 2020

Serpico Trading este partener al evenimentului Private Label Innovation (Show) ediția 2020. Compania s-a repoziționat în ultimii ani printr-o strategie care include dezvoltarea de produse proprii și reprezintă principalul proiect al companiei pentru următorii ani. Serpico este o afacere de familie, cu 100% capital românesc și unul dintre pionierii distribuției de produse alimentare din România.

Înființată în urmă cu aproape 30 de ani, compania Serpico Trading a crescut odată cu piața și a investit în dezvoltarea de branduri proprii, care se află acum pe rafturile hipermarketurilor. Cu mărcile proprii compania este sunt prezentă în mai multe categorii, de la legume congelate și conservate (OGreen) la pește și fructe de mare, de asemenea congelete și conservate (DeFish) și carne (Best Meat).

Serpico este și importatorul brandurilor Bonduelle, Kerrygold, Siblou, Beldessert, Vernada, Olitalia, Tonitto.

În prezent, compania deține două depozite în Otopeni: unul pentru produse cu temperatură controlată: congelate și refrigerate și unul pentru produse ambientale.
Clienții companiei sunt atât marile lanțuri de magazine: Carrefour, Mega Image, Auchan, Cora, Selgros, Metro, cât și magazinele independente sau lanțurile locale de magazine din TT, restaurante și cantine.

Este timpul să vă înscrieți la evenimentul anual cu tema Private Label Innovation Digital Show, unicul din România dedicat exclusiv industriei de mărci private!

Vom avea alături de noi speakeri relevanți şi vom prezenta în exclusivitate noutățile şi tendinţele momentului în industria mărcilor private.

Ediţia cu numărul IX a Private Label Innovation Digital Show, organizată de Modern Buyer, se va desfăşura în format digital, pe o platformă inovativă de evenimente virtuale, care asigură transferul experienței unui eveniment din offline în online. Sesiunile live ale conferinței se vor desfăşura pe 30 octombrie 2020, între 9.30 – 13.00, pe platforma inovativă My Connector.

Private Label Innovation Digital Show are trei componente:

• Live Streaming Conference: Sesiuni Live de prezentări și dezbateri
• Virtual Expo: Punem la dispoziția partenerilor standuri virtuale în care își pot prezenta soluţiile şi serviciile şi pot interacţiona cu factorii de decizie în achiziţia de mărci private din retailul modern
• Networking Sessions: Meeting Rooms virtuale pentru o comunicare rapidă şi eficientă.

Audienţa evenimentului este formată din manageri de achiziţii din rândul marilor lanţuri de retail modern, manageri din rândul furnizorilor de mărci private din toate segmentele FMCG, reprezentanți din industria de research, furnizori de servicii și soluții pentru industria de Private Label. Platforma pe care se va desfăşura Private Label Innovation Digital Show permite audienţei să acceseze toate detaliile legate de eveniment (speakeri, agendă, program, sesiuni live), să viziteze secţiunea de Virtual Expo şi, de asemenea, să interacționeze cu vizitatorii în timpul evenimentului.

Cum vă puteţi înscrie?
Pentru a audia dezbaterile live şi a lua parte la sesiunile de networking cu factorii de decizie în achiziţii, vă puteţi înscrie direct în platforma evenimentului, accesând butonul Înregistrare.

Vă aşteptăm alături de noi şi la această ediţie!