Selgros Cash&Carry: Dupa doi ani consecutivi de scadere, afacerile companiei revin pe crestere

Selgros Cash&Carry Romania a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de 2,934.45 mil lei, in crestere cu circa 3,5% fata de 2014. Practic, anul trecut, compania a revenit pe crestere dupa doi ani consecutivi – 2013 si 2014 – de scadere usoara, fara a deschide noi locatii in Romania.
Tot in 2015, Selgros Cash&Carry raporteaza o evolutie spectaculoasa a profitului, respectiv o crestere de 184.2% a acestuia, pana la valoarea de 43,2 milioane de lei.

“Am valorificat in ultimii ani experienta Transgourmet si am adaptat-o la specificul pietei. Ceea ce este Selgros astazi reprezinta rezultatul unui model de business cu beneficii pentru clienti, a reputatiei construite timp de 15 ani si a curajului de a evolua in permanenta. Multumim actionarului nostru pentru increderea si libertatea de a transforma Selgros Romania intr-o companie dinamica si adaptabila”, declara luna trecuta Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry Romania, cu prilejul finalizarii procesului de schimbare a identitatii vizuale.

Cel mai important proiect al acestui retailer in 2015 a fost inaugurarea unui centru propriu de distributie dedicat exclusiv clientilor horeca din Bucuresti si imprejurimi, investitie ce s-a ridicat la circa 4 mil. de euro. Noul centru de distributie este situat langa magazinul din Pantelimon si beneficiaza de un spatiu de 3.500 mp. „Am constatat in ultima vreme o tendinta tot mai accentuata in randul proprietarilor si managerilor de unitati HORECA, de a renunta sa se mai ocupe personal de aprovizionare, preferand sa isi dedice aproape tot timpul miezului afacerii lor, bucataria si servirea clientilor. De aceea multi aleg sa se aprovizioneze de la firme de distributie si sa foloseasca timpul si resursele cheltuite pentru aprovizionare in eficientizarea afacerii lor. In conditiile in care in acest moment nu exista in Romania o firma de distributie care sa poata oferi un sortiment atat de larg ca noi (peste 45.000 de articole) si pentru ca putem folosi know-how din cadrul Holdingului TransGourmet, numarul 1 in Europa in distributie, suntem siguri ca putem valorifica aceasta oportunitate de a ne extinde afacerile si pe acest canal de desfacere, asigurand clientilor aceleasi servicii excelente cu care i-am obisnuit si in magazinele stationare”, a declarat Adrian Dragomir, Director Distributie Selgros Cash&Carry Romania, la momentul inaugurarii centrului de distributie.

Selgros Cash&Carry Romania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare retea cash&carry din Europa, cu operatiuni in mai multe tari precum Elvetia, Franta, Germania, Polonia, Romania si Rusia.

Articolul precedentProfi Rom Food: 93 de locatii noi si o crestere de 38% a cifrei de afaceri, in 2015
Articolul următorKaufland se instaleaza detasat in fotoliul de lider. Segmentul cash&carry revine pe crestere usoara. Iata clasamentul retailerilor in 2015
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.