Salon Internațional pentru Agricultură (SIA) la Porte de Versailles, Paris

Cea de-a 55-a ediție a Salonului Internațional pentru Agricultură (SIA), eveniment organizat anual la Paris, și-a deschis porțile sâmbătă, 24 februarie 2018 și va rămâne deschis până pe 04 martie 2018. Tema SIA de anul acesta este „Agricultura: o aventură colectivă”. Evenimentul atrage anual circa 30.000 de specialiști din domeniul agricol și agroalimentar care au oportunitatea de a consolida relații comerciale și a dezvolta altele noi.

Între 630.000 și 650.000 de vizitatori sunt așteptați la Centrul Expozițional Porte de Versailles din Paris în cadrul ediției 2018 a Târgului Agricol, care are loc în perioada 24 februarie-4 martie.

„Aceasta este o întâlnire anuală, care are o componentă educațională fundamentală; un loc ideal pentru specialiștii din agricultură pentru a-și etala cunoștințele profesionale și know-how-ul și, de asemenea, pentru a dezbate problemele actuale ale sectorului”, a declarat Valérie Le Roy, directorul Salonului Internațional Agricol (SIA).

Cel mai mare eveniment agricol european este organizat pe patru secțiuni mari: zootehnie, legume și culturi, produse cu specific din regiunile franceze și din întreaga lume, precum și furnizori de servicii și soluții pentru agricultură. Peste 1.000 de expozanți vor reprezenta aceste secțiuni pentru profesioniști, instituții și publicul larg.

Cei 373 de expozanți adunați în Pavilionul 3, inclusiv 90 de producători care au câștigat medalii la ediția din 2017 a Concours Général Agricole, precum și candidații de anul acesta la același premiu îi așteaptă pe vizitatori să descopere peste 12.000 de specialități terroir. 18 restaurante s-au angajat să ofere vizitatorilor meniuri alcătuite în principal din materii prime locale. Vor exista cel puțin 15 spații de degustare din produsele terroir expuse în cadrul pavilionului 3.

Articolul precedentFarmec urmărește să deschidă pe piața externă magazinele sale de brand în sistem franciză
Articolul următorDavid Karam, CEO-ul Sbarro: „Există motive pentru care traficul din mallurile americane a scăzut, dar nu și în alte țări”
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.