S.Pellegrino a dat startul celei de-a patra ediții a competiției gastronomice Young Chef

0
101

S.Pellegrino a dat startul celei de-a patra ediții a competiției gastronomice Young Chef în luna februarie 2019. Împreună cu Adi Hădean, în calitate de ambasador local și mentor, și Cristina Bowerman, unul dintre jurații edițiilor anterioare, S.Pellegrino a început oficial căutările celor mai talentați tineri chefi și în România. Evenimentul a debutat cu o demonstrație de farfurii ale tinerilor chefi din competițiile precedente: Alessandro Rapisarda, Rodrigo Sandor și Mojmir Marko Siftar.

Adi Hadean este un chef cunoscut în România, proprietar al mai multor restaurante din țară, Cristina Bowerman este unul dintre cei mai buni chefi ai Romei și proprietar al unui restaurant cu o stea Michelin. Alessandro Rapisarda este finalistul competiției din Italia, în 2016. Rodrigo Sandor este finalistul din Europa de Est; Mojmir Marko Siftar este semi-finalistul din Europa de Est 2017-2018.

Pentru prima oară în istoria competiției, pe lângă titlul S.Pellegrino Young Chef, anul acesta se vor acorda încă trei premii adiționale. Aceste premii vor reprezenta o rampă de lansare pentru tinerii chefi, recunoscându-le viziunea și utilizarea gastronomiei ca instrument de transformare a societății. Cele patru premii sunt următoarele: Fine Dining Lovers Food for Thoughts, S.Pellegrino for Social Responsibility, Acqua Panna for Connection in Gastronomy și S.Pellegrino Young Chef.
Premiul Fine Dining Lovers Food for Thoughts – votat de către comunitatea online a iubitorilor de excelență culinară – va fi acordat tânărului chef care își va pune cel mai bine amprenta asupra preparatului său.
Premiul S.Pellegrino for Social Responsibility – votat de o personalitate recunoscută la nivel internațional pentru expertiza sa în alimente sustenabile – va reflecta principiul conform căruia mâncarea este cea mai bună atunci când este rezultatul practicilor de responsabilitate socială.
Premiul Acqua Panna for Connection in Gastronomy – votat de mentorii care reprezintă 50 de țări –va reflecta conexiunea dintre diferite culturi, sărbătorind o abordare globală a gastronomiei.
Și, în cele din urmă, Premiul S.Pellegrino Young Chef – votat de un respectat panel de jurați, supranumit și Cei Șapte Înțelepți – va desemna abilități inegalabile și creativitate autentică. Câștigătorul va trebui să convingă juriul de capacitatea sa de a deveni un promotor al schimbării sociale pozitive.

Câștigătorii vor beneficia vizibilitate globală și un prestigiu profesional semnificativ. De asemenea, aceștia vor fi invitați să participe la cele mai importante evenimente anuale ale S.Pellegrino din întreaga lume, inclusiv la cele organizate cu ocazia viitoarelor ediții Young Chef.

„Dorim să ne implicăm și să susținem comunitatea internațională de gastronomie prin pregătirea, descoperirea și promovarea generației viitoare de talente culinare, oferindu-le, în același timp, șansa să își pună amprenta asupra puterii de transformare a gastronomiei”, a declarat Stefano Marini, directorul Unității Internaționale de Afaceri Sanpellegrino.

S.Pellegrino, Acqua Panna și băuturile răcoritoare carbogazoase cu fructe Sanpellegrino sunt mărci înregistrate Sanpellegrino S.p.A., fondate în Milano, Italia. Distribuite în peste 130 de țări de pe toate cele cinci continete, aceste produse reprezintă calitatea prin excelență, grație originii lor, și reflectă interpretarea stilului italian internațional, ca o sinteză a plăcerii, a sănătății și a bunăstării.

Fondată în 1899, Sanpellegrino S.p.A. este cea mai importantă companie italiană din sectorul băuturilor, care oferă o gamă variată de ape minerale, băuturi non-alcoolice, răcoritoare și ceaiuri. În calitate de producător italian de top în sectorul apei minerale, Sanpellegrino S.p.A. s-a angajat dintotdeauna cu pasiune în demararea unor acțiuni de responsabilitate socială care să asigure viitorul acestei resurse indispensabile.