Romfood Trading: „Estimam ca vanzarile de somon si macrou au crescut cu 5% in 2016”

Romfood Trading, un important importator si distribuitor de produse din peste si fructe de mare din Romania, detinator al brandului Alfredo Seafood, estimeaza ca anul trecut, la nivel national, vanzarie de somon si macrou au crescut cu 5%. Cifra reprezinta strict o estimare a companiei citate care mai adauga faptul ca somonul si macroul au ramas in preferintele consumatorilor, alaturi de merluciu si cod alb.

In perioada postului Pastelui si al Craciunului, vanzarile de peste inregistreaza si cresteri de 30%. Vorbim de perioadele martie – aprilie 2017 si noiembrie – decembrie 2016.

„Fructele de mare sunt si ele din ce in ce mai apreciate pe plan autohton. In 2016, somonul si macroul au fost lideri pe piata de peste din punct de vedere valoric: somonul, cu vanzari ce au totalizat aproximativ 210 milioane de lei si macroul, pe care romanii au cheltuit circa 157 de milioane de lei. Din punctul de vedere al volumelor, campion este macroul cu 31.500 de tone cumparate”, se mai arata in comunicatul de presa transmis de Romfood Trading.
“In afara de soiurile cumparate in mod traditional in tara noastra, cum este macroul, au inceput sa isi faca loc produse care inainte erau considerate de nisa, soiuri destinate doar consumului ocazional. Din aceasta categorie face parte si somonul care, la fel ca fructele de mare, a ajuns sa faca parte in mod regulat din meniurile din ce in ce mai multor romani. Odata cu scaderea TVA-ului, am asistat la o crestere a calitatii produselor cumparate, care primeaza mai des decat inainte, in fata cantitatii”, a declarat Mihai Cristian Darmanescu, Director General al Romfood Trading.

Alfredo Seafood se afla in top trei marci reprezentative pe piata de peste si fructe de mare din Romania, pe locul al doilea pe segmentul fructelor de mare si al treilea pe partea de peste congelat, conform estimarilor companiei Romfood Trading. Aceasta din urma se afla printre primele companii de pe piata, atat din punct de vedere al volumului, cat si al valorii produselor comercializate, cu game extinse atat in forma congelata, cat si proaspăta. Compania a investit in inovatie, introducand pe piata conceptul de peste proaspat ambalat in atmosfera modificata (MAP). De asemenea, una dintre cele mai importante investitii ale anului trecut, care va continua si in 2017, este in gama de produse “ultra proaspete”, peste si fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft intr-un interval cuprins intre 10 si 60 de ore de cand a fost prins.

Articolul precedentSchimbari in conducerea producatorului de lactate Olympus
Articolul următorEveniment Modern Buyer: Practici si strategii pentru atingerea obiectivelor de mediu in retail si fmcg
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.