Rețeaua PENNY România ajunge la 429 de unități

PENNY continuă extinderea rețelei sale la nivel național și inaugurează un nou magazin în Târgu Ocna, pe Str. Ferdinand I nr. 55, fiind al doilea magazin sub acest brand din oraș. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la 429 de unități la nivel național. Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 860 mp și pune la dispoziția clienților 88 de locuri de parcare, dintre care 4 sunt rezervate persoanelor cu dizabilități.

Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, noul magazin PENNY din Afumați, județul Ilfov, oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Articolul precedentPatru din 10 români urmăresc promoțiile online ale brandurilor sau retailerilor
Articolul următorNoi restricții pentru produsele din plastic de unică folosință și impactul lor pentru companii
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.