Rețeaua PENNY România ajunge la 428 de unități

PENNY continuă extinderea rețelei sale la nivel național și inaugurează un nou magazin în Huși, pe str. A.I. Cuza nr. 4. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la 428 de unități la nivel național.

Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 812,30 mp și pune la dispoziția clienților 32 de locuri de parcare, dintre care 2 sunt rezervate persoanelor cu dizabilități și 2 pentru părinți.

Această deschidere este parte a strategiei PENNY Punct, construită pe șapte piloni: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

 

Articolul precedentCîrlănaru, CITR: „Economia românească se află într-un punct de echilibru fragil: companiile mari încă susțin activitatea economică, dar o fac cu un grad de îndatorare tot mai ridicat”
Articolul următorProfi lansează programul „Raftul cu Bunătăți Locale” și în câteva magazine din București
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.