Rețeaua Penny Market ajunge la un număr de 241 de magazine în România

Rețeaua de magazine Penny Market se extinde cu o nouă unitate în Baia Sprie, județul Maramureș și ajunge la 241 de spații deschise în România. Noul magazin din Baia Sprie, de pe Strada Câmpului, nr. 1A are un spațiu de vânzare de 853 m2 și o echipă de 15 angajați ce va fi alături de clienți zi de zi, de luni până sâmbătă în intervalul 07:30 – 21:00 și duminică între 08:00 – 19:00. Magazinul dispune și de un număr de 99 de locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități, și patru case de marcat.

Compania și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani pe piața din România.

Magazinele Penny Market au un format modern ca urmare a investițiilor companiei în remodelarea întregii rețele de magazine sub noul concept, Future Store. În cadrul procesului de remodelare, accentul este pus pe designul modern și elegant, experiența clienților la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete, atent selecționate zi de zi.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua Penny Market în România are o echipă dedicată formată din peste 4.500 de angajați.

Articolul precedentEvenimentele Modern Buyer pentru toamna anului 2019
Articolul următorGama de vinars Brâncoveanu are o nouă identitate vizuală
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com