Gama de vinars Brâncoveanu are o nouă identitate vizuală

Vinarsul de Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, și noua sa imagine au fost prezentate în cadrul unui eveniment desfășurat la Palatul Mogoșoaia. Varietatea vinarsului este dată, în primul rând, de gradul de învechire, dar și de cupajul care formează băutura finală. Cu cât este ținut mai mult la învechit, cu atât mai complex devine din punct de vedere gustativ și olfactiv.

Astfel, de la gamele de bază VS (Very Special – învechite trei ani) și VSOP (Very Special Old Pale – învechite cinci ani) se poate ajunge la XO (Extra Old), care necesită o învechire, de minimum șapte ani, dar care poate fi ținut și zeci de ani înainte de a fi îmbuteliat.

Brâncoveanu VS – are un timp de învechire de 3 ani și se recomandă a fi consumat ca atare sau introdus în cocktailuri. A acumulat numeroase premii de-a lungul timpului, printre care: în 2017 și 2019 a primit 88, repectiv 93 de puncte la Ultimate Spirits Challenge (SUA) și a fost medaliat cu Aur la Michelangelo International Spirits Awards.

Brâcoveanu VSOP – este învechit 5 ani, poate fi consumat simplu sau folosit ca bază de cocktail-uri. A primit numeroase premii, printre care: în 2017, 2018 și 2019 a acumulat, 88, 94, respectiv 90 de puncte la Ultimate Spirits Challenge(SUA) și a fost medaliat cu Aur la Michelangelo International Spirits Awards.

Brâcoveanu XO – are în componență o cupă excepțională și este învechit 7 ani. A fost distins cu numeroase premii, printre care: în 2017, 2018 si 2019 a primit 90, 93, respectiv 96 de puncte la Ultimate Spirits Challenge(SUA) și a fost medaliat cu Argint la San Francisco World Spirits Competition și cu Aur la SIP Awards în 2018.

Noua identitate a vinarsului Brâncoveanu vine să consolideze imaginea premium a brandului: o nouă formă a sticlelor cu emboss „Centuries Old Romanian Craft” și semnătura Brâncoveanu pentru unicitate, un nou logo, o nouă etichetă și o cutie individuală pentru un aspect de impact, rafinat și foarte atractiv.

„Vinarsul Brâncoveanu este un produs nobil, un produs care trebuie să fie înțeles înainte de a fi consumat. A fost creat în onoarea celui care a construit Palatul Mogoșoaia, care ne-a oferit un stil arhitectural unic și cel mai important, care a condus în pace Țara Românească timp de un sfert de secol. Acum vinarsul Brâncoveanu are o nouă prezentare, o imagine complexă și completă ce vine să întărească ideea de poziționare premium a brandului și să sublinieze expresia actuală a valorilor puternice înrădăcinate în istoria sa.” a declarat Stelios Savva, CEO Alexandrion Group.

Stelios Savva, CEO Alexandrion Group

Julien Zylbermann, designerul care a lucrat la redefinirea identității, specialist în designul mărcilor pentru branduri de lux declară că „noua prezentare a vinarsului Brâncoveanu este îndrăzneață, puternică și în același timp elegantă și rafinată, o îmbinare perfectă între istorie și modernitate. „

“Deși este cunoscut mai degrabă ca aperitiv sau digestiv, vinarsul se poate bucura de întâlniri spectaculoase cu preparate culinare, astfel încât am plănuit pentru evenimentul de lansare o asortare între Brâncoveanu XO și un amuse- bouche pe bază de piept de rață, ciocolată amăruie și portocale.” a declarat Marinela Ardelean, Global Brand Ambassador, Vinars Brâncoveanu.

Vinarsul Brâncoveanu și-a dezvăluit noua identitate vizuală pentru prima dată în Paris, în luna mai, iar pe 11 iulie 2019, recenta imagine a fost prezentată în România. Reprezentant al uneia dintre cele mai complexe categorii de spirtoase, cu noua sa imagine premium, originală și distinctivă, vinarsul Brâncoveanu își propune să rămână etalon național și să fie consacrat internațional ca o premieră românească definită de autenticitate, unicitate și calitate superioară.