Rețeaua LaDoiPași a atins pragul de 1.000 de magazine la nivel național

Rețeaua LaDoiPași, dezvoltată de retailerul Metro Cash & Carry, a atins în luna septembrie pragul de 1.000 de magazine la nivel național. Magazinul LaDoiPași cu numărul 1.000 se află în București, pe Sos. București-Magurele nr. 49C și a beneficiat de un eveniment de inaugurare special, cu oferte și activități dedicate clienților din comunitate.

Retailerul vizează continuarea ritmului de deschideri și planifică să își dubleze numărul de magazine până în 2023. În ultimele 6 luni au fost inaugurate peste 200 de magazine în rețeaua LaDoiPași, atât în urban, cât și în zonele rurale. Acestea au un spațiu de vânzare cuprins între 60 și 200 de mp și o gamă variată de până la 6.000 de produse.

În total, din 2017, când Metro a repoziționat rețeaua de magazine LaDoiPași ca franciză soft, și până în prezent, au fost remodelate în linie cu noul concept peste 100 magazine și au fost deschise aproximativ 600 de noi unități comerciale. În prezent, 40% dintre magazinele LaDoiPași sunt poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest.

Retailerul marchează pragul de 1.000 de magazine și printr-o campanie dedicată clienților. Campania „La 1000 de magazine, îți aducem lumea LaDoiPași” are loc în perioada 5-30 septembrie și oferă ocazia celor care își fac cumpărăturile în magazinele LaDoiPași să câștige experiențe multiculturale.

Pentru cumpărături de minimum 30 de lei, clienții au șansa de a câștiga, prin tragere la sorți, una din cele 10 excursii în țară, 10 în Europa sau 10 pe un alt continent. Pentru a se înscrie în concurs, aceștia trebuie să înregistreze pe site-ul LaDoiPași codul primit alături de bonul de cumpărături.

Franciza LaDoiPași este dedicată proprietarilor locali de magazine independente care doresc să își dezvolte afacerea în comunitatea din care fac parte, alături de un brand puternic. LaDoiPași propune un model de business independent și durabil, care reflectă deopotrivă așteptările clienților și nevoile antreprenorilor. Rețeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate unde să se simtă confortabil și care le pun la dispoziție servicii extinse.

Metro operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017 a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde euro. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional.

Metro Cash & Carry România s-a lansat oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor Metro România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Articolul precedentKaufland Germania a lansat K-Favourites, o nouă linie de produse marcă proprie, cu valoare adăugată
Articolul următorÎn weekend, Carrefour lansează inițiativa “Împreună creștem România BIO”
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com