Kaufland Germania a lansat K-Favourites, o nouă linie de produse marcă proprie, cu valoare adăugată

Cu noul brand cu valoare adăugată K-Favourites, Kaufland își completează portofoliul de mărci proprii în segmentul de preț mediu, cu aproximativ 160 de articole, inclusiv: paste, carne, produse de patiserie, gustări, lactate și delicatese. Printre acestea, brânza tradițională Halloumi cu busuioc, o specialitate originară din Cipru, ton afumat la rece cu cremă de wasabi, precum și lapte de țară proaspăt cu etichetă de protecție a animalelor, migdale învelite în ciocolată certificată cu marca Fairtrade și nuga cu alune de Piemont.

Rüdiger Lukesch, Managing Director al Kaufland Private Label International, a declarat: „Cu K-favorite, am dezvoltat un brand de calitate care oferă o valoare clară pentru clienții noștri – cum ar fi ingrediente excepționale, un loc special de producție sau o perioadă lungă de maturizare”.

Stefan Hüttemeister, directorul managementului internațional al mărcii la Kaufland, a explicat: „În dezvoltarea liniei de produse K-Favourites, punem o valoare mare pe designul inovator, de înaltă calitate și pe comunicarea clară a valorii adăugate direct pe ambalaj. Mărcile proprii sunt acum mai mult decât un simplu remake al mărcilor A, cu produsele de top de la K-Favourites, mergem pe drumul nostru. „

Noua linie include, de asemenea, pet food și produse de igienă.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări. Kaufland operează în jur de 670 de filiale și angajează în jur de 74.000 de oameni. Cu o medie de 30.000 de articole, compania oferă o gamă largă de produse alimentare și nealimentare. Accentul este pus pe secțiunile de fructe și legume proaspete, lactate și carne, cârnați, brânză și pește. Compania face parte din grupul Schwarz, una dintre cele mai importante companii din sectorul de retail alimentar din Germania. Kaufland se află în Neckarsulm, Baden-Württemberg.