În weekend, Carrefour lansează inițiativa “Împreună creștem România BIO”

Carrefour încurajează informarea consumatorilor referitor la produsele BIO și la beneficiile agriculturii ecologice și lansează inițiativa “Împreună Creștem România BIO”, o campanie de creștere a consumului de produse BIO. Timp de trei zile, 5, 6 și 7 septembrie, conversația din online se reflectă în prețuri mai mici în magazine. Astfel, duminică, 8 septembrie, în funcție de numărul de interacțiuni din mediul online, Carrefour va scădea prețurile la produsele BIO proaspete: legume, fructe, carne, pește.

Astfel, fiecare distribuire pe Facebook sau postare pe Instagram cu #CrestemRomaniaBIO influențează procentul de reducere pentru produsele BIO proaspete:
• 0-2000 postări/ distribuiri: 10% discount
• 2000-4000 postări/ distribuiri: 15% discount
• Peste 4000 postări/ distribuiri: 20% discount.

Scăderea prețurilor se va aplica în 5 magazine din țară: Carrefour București (ParkLake), Carrefour Sibiu, Carrefour Cluj și Carrefour Iași (Era și Felicia), în ziua de 8 septembrie 2019 (duminică).

Campania face parte din programul Creștem România BIO, cel mai amplu program și primul de acest gen dezvoltat de un retailer, lansat în martie 2019 și dedicat susținerii producătorilor români care vor să treacă la producție BIO. Peste 200 de fermieri s-au înscris în program în primele două luni, dintre care 75 se află acum în diverse faze de conversie.

Pe parcursul perioadei de tranziție, aceștia beneficiază de sprijin financiar în primul an, contracte ferme de preluare a producției în perioada de conversie și 2 ani după obținerea certificărilor necesare, cât și consultanță și promovare. Produsele recoltate în perioada conversiei vor ajunge pe rafturile magazinelor Carrefour cu o etichetă, specială, de tranziție – “în conversie la BIO” – iar după certificare, cu eticheta ecologică, în conformitate cu normele europene.