Rețeaua de francize LaDoiPași, dezvoltată de Metro Cash & Carry, a ajuns la 820 de magazine și țintește atingerea unui număr de 1.100 de unități până la finalul anului 2019. În prezent, rețeaua are 40% din magazine poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât în urban, cât și în rural.
Pentru a susține dezvoltarea rețelei, Metro a inițiat în urmă cu peste un an un program care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii.
Programul continuă și în 2019 cu o nouă campanie de marketing, prin care Metro aduce în prim-plan rolul antreprenorilor de magazine în dezvoltarea rețelei și a comunității din care fac parte. Astfel, campania „Suntem de-ai locului” capitalizează pe relația dintre proprietarii de magazine LaDoiPași și clienții din comunitatea în care își desfășoară activitatea. Încrederea și familiaritatea sunt atributele pe care clienții le apreciază cel mai mult.
„Lucrăm constant la dezvoltarea rețelei și a experienței de cumpărare, iar în următoarea perioadă ne propunem atragerea de noi consumatori și fidelizarea clienților actuali”. – a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, Metro Cash & Carry România.
Prin afilierea la franciza LaDoiPași, proprietarii de magazine au acces la consultanță pe toate zonele afacerii (branding, sortiment diversificat de produse, prețuri competitive, transfer de know-how, echipamente moderne și comunicare integrată de marketing). Proprietarul poate implementa propriile idei, de la produse la servicii sau sprijin oferit oamenilor din comunitate, in linie cu standardele francizei.
În general, după deschiderea magazinului sub brandul LaDoiPași, vânzările cresc în medie cu 30%. Pentru a deveni parteneri Metro, antreprenorii trebuie să îndeplinească mai multe condiții care vizează potențialul de dezvoltare al afacerii, cât și angajamentul pe termen lung și pasiunea pentru comerț.
Conform studiului Neilesen, în România, comerțul tradițional are o pondere de 38% în piața de retail, în creștere cu 9,9% față de 2017.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către Metro Cash & Carry România.