L’Oréal România a deschis primul magazin Atelier Cologne din Europa Centrală și de Est și ajunge la un portofoliu de 21 de branduri și 13 magazine proprii. Atelier Cologne creează parfumuri pure, cu concentrații de 15% -18%, inspirate din eau de Cologne. Primul magazin Atelier Cologne din România are o suprafață de 60 metri pătrați, se situează în Băneasa Shopping Mall și oferă patru colecții de parfumerie exclusivistă. Angajații magazinului au fost pregătiți la Paris de o echipă de experți în parfumerie pentru a deveni artist parfumeurs.
Atelier Cologne își propune să câștige 5.000 de consumatori fideli în primul an de la deschidere.
Brandul aduce câteva noutăți pe piața pe care o accesează: consiliere privind parfumul în funcție de stilul de viață, de preferințele privind călătoriile și momentul din zi în care parfumul va fi purtat; conceptul de „garderobă de parfumuri”, care presupune un parfum diferit pentru momente diferite din viață; servicii de gravare pe piele, care permit personalizarea fiecărui etui care îmbracă parfumul.
„Lansarea Atelier Cologne este un pas important pentru noi. Marchează, pe de o parte, intrarea pe o piață nouă pentru L´Oréal în România – cea a parfumeriei exclusiviste, o piață dinamică, care se adresează consumatorilor cu un apetit crescut pentru produse și servicii personalizate. Pe de altă parte, marchează expansiunea retailului propriu, unul dintre pilonii de creștere ai companiei”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux din cadrul L´Oréal România.
Creat în 2009 de Sylvie Ganter și Christophe Cervasel, brandul Atelier Cologne a fost achiziționat de grupul L´Oréal în 2016. În prezent, există 21 de buticuri Atelier Cologne la nivel mondial. Produsele Atelier Cologne sunt realizate în Franța. Casa colaborează cu cele mai cunoscute case din Grasse, pentru a crea parfumuri cu cele mai bune materii prime, respectând tradițiile franceze. Până la 95% dintre ingrediente sunt de origine naturală.
L’Oréal România are o istorie de 21 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 21 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail, branded retail și comerț electronic.