„Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova”, start înscrieri la ediția 2025

Dăm start înscrierilor la conferința anuală „Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova” organizată de Modern Buyer în data de 3 aprilie 2025 la Digital Park Chișinău. Evenimentul, unic în Republica Molova, vă oferă oportunitatea de a cunoaște cele mai noi informații și tendințe din mai multe piețe: retail modern, retail tradițional, HoReCa, piața de distribuție produse FMCG.

Conferința este, de asemenea, un excelent prilej de a schimba o carte de vizită cu cei mai importanți cumpărători profesioniști din Republica Moldova: lanțuri de retail, importatori, distribuitori, lanțuri de benzinării și alți retaileri specializați.

Un spațiu de expoziție va fi pus la dispoziția producătorilor/furnizorilor care doresc să își prezinte produsele, soluțiile sau serviciile destinate sectorului.

Ediția 2025 aduce, de asemenea, o serie de noutăți și la nivel de tematici, cu scopul de a oferi o perspectivă mai largă asupra mai multor sectoare:
– Retailul modern;
– Retailul tradițional și HoReCa;
– Piata de distribuție în retailul tradițional și HoReCa.

Așadar, pe lângă „Harta Retailului Modern„ , vom prezenta, în premieră, rezultatele unei ample analize de piață cu tema “Republica Moldova: Distribuitori în Retail & Horeca”. La finalul unei zile pline de informații calitative, participanții vor contura imaginea, dinamica și oportunitățile din mai multe sectoare cheie: piața de retail modern, piața de distribuție bunuri de larg consum, comerțul tradițional.

Cum puteți participa: Vă invităm să completați formularul de înregistrare disponibil aici. Mulțumim partenerilor evenimentului confirmați până la acest moment și vă așteptăm alături de noi!

Articolul precedentDan Berinde, Coaching Partners: Diversitatea generațiilor la locul de muncă poate fi un avantaj competitiv pentru o companie
Articolul următorTraian Despa, Director Departament Construcții, PENNY: În 2025 ne-am propus să finalizăm cel de-al cincilea depozit logistic din Mihăilești și, desigur, să continuăm expansiunea
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.