Republica Moldova: Diferențiere și inovație în Retail și FMCG, tema conferinței Modern Buyer de la Chișinău

0
284

Pentru al patrulea an consecutiv, Modern Buyer reunește la aceeași masă jucătorii din industria de retail și FMCG din Republica Moldova într-un eveniment dinamic ce oferă acces la proiectele de inovație și diferențiere relevante pentru profesioniștii din cele două industrii.

Conferința organizată la Chișinău, la Forum Business Center, pe data de 7 Iunie 2018, va debuta cu un invitat din partea Nielsen, lider global în furnizarea de informații cu privire la ceea ce urmăresc și achiziționează consumatorii din peste 100 de țări. Iulia Pencea, consumer Insights Leader Balkans în cadrul Nielsen, va vorbi despre „Nevoile cumpărătorilor, în centrul procesului de management al categoriilor”, lansând cu acest prilej și o provocare: Raftul tău reflectă nevoile cumparatorilor?

Invitata noastră va vorbi despre știința din spatele raftului ideal: cum îl construim pornind de la nevoile clienților, care este rolul categoriilor în magazinul tău ș.a. Nu în ultimul rînd, Iulia Pencea va prezenta concluziile preliminare ale raportul Shopper Trends Republica Moldova, rezultate în premieră despre topul retailerilor prin ochii cumpărătorilor, obiceiuri de cumpărare și vectori de categorie.

Lista preliminară a speakerilor confirmați până în acest moment este completată de Grigore Mălai, CFO Green Hills Market & Velmart, cele două branduri fiind operate pe plan intern de compania ucrainiană Retail Group. Invitatul nostru va oferi câteva repere cu privire la obiectivele amplului proces de rebranding și remodelare implementat de companie în 2017, când două dintre magazinele Green Hills au fost rebranduite în Velmart. De la Grigore Mălai vom afla dacă aceste investiții reprezintă o carte căștigătoare pe termen mediu și lung precum și tendințele la care retailerul este atent în 2018, în porcesul decizional.

Nu în ultimul rînd, Maria Hurduc, Business Unit Manager, Modern Buyer va oferi audienței, prin prisma raportului cu tema “Harta Retailului Modern din Republica Moldova”, o imagine a expansiunii companiilor de retail în 2017 și în primul trimestru din 2018 precum și a principalelor direcții de investiții din această industrie pentru 2018.

Lista speakerilor va fi completată în perioada imediat următoare cu alți invitați din Republica Moldova dar și din alte piețe.

Evenimentul din data de 7 Iunie 2018 este format din mai multe componente: dezbateri în plen, sesiuni de matchmaking și expo hall. La editia din 2018 sunt așteptați circa 200 de participanți din rîndul rețelelor de retail modern din Republica Moldova, rețele de benzinării, magazine specializate, dar și factori de decizie din rîndul producătorilor și furnizorilor de produse alimentare și nealimentare, al distribuitorilor în retail și horeca, importatorilor de produse fmcg, companiilor de logistică și transport ș.a.

Participă la eveniment!

Pentru detalii referitoare la modalitatea de înscriere la eveniment, vă rugăm contactați redacția Modern Buyer: Maria Hurduc – maria.hurduc@modernbuyer.ro, Aurelia Grigorescu – aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro

Ediții anterioare

“Retailul modern in Republica Moldova”, editia a III-a: Climatul de consum si surse de crestere

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here