Burgerii Maestro, în ediție limitată, în toate restaurantele McDonald’s

0
657

McDonald’s lansează o nouă categorie de burgeri super premium, ca urmare a succesului burgerului 1955 și Bacon Clubhouse. McDonald’s îi invită pe români să se bucure de noile rețete și să încerce burgerii Maestro, lansați în premieră în România: Epic Beef și Glorious Chicken. Cei doi burgeri Maestro cu vită și cu pui pot fi găsiți în toate restaurantele McDonald’s, în ediție limitată, până pe 24 mai.

Burgerul Epic Beef are două felii de carne de vită, în timp ce în Glorious Chicken se regăsește o felie de carne Chicken Club. La aceste ingrediente, se adaugă două felii de bacon, brânză Mature Cheddar, chiflă cu susan și mac, rondele de ceapă roșie și salată frisee, toate completate de trei sosuri pentru un gust la care vei dori să revii: Wild Mustard, Butter Drizzle și Ketchup, iar pe cel de pui, sosurile care îl completează sunt Eggless și Wild Mustard.

70 de milioane de burgeri de la McDonald’s au fost consumați în 2017. În fiecare zi, peste 200.000 de consmatori mănâncă în restaurantele din toată țara.

Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania și Malta. Premier Capital plc operează 138 de restaurante în spații importante, mai mult de jumătate dintre ele având McDrive și numeroase cafenele McCafé.

În România, McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 71 de restaurante în 21 de oraşe. Până în prezent, compania a investit peste 800 de milioane de lei în România, are 4.500 de angajaţi. În 2017 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al patrulea an consecutiv, conform AON România.