Recaș introduce o etichetă virtuală pentru gama Domeniile Recaș (Syrah)

Prima etichetă virtuală de vin din România vine de la Cramele Recaș. Eticheta cu profil interactiv și multimedia, cu elemente de realitate augmentată, va fi implementată pentru gama „Domeniile Recaș”, în special la sortimentul Domeniile Recaș Syrah.

Pentru aproape două săptămâni, românii vor avea parte de o activare memorabilă de Halloween care va putea fi savurată inclusiv de acasă, alături de cei dragi.

Cum funcționează eticheta virtuală?
1) Clientul descarcă aplicația Alive – Augumented Reality, disponibilă în Google Play și AppStore sau prin intermediul materialelor de signalistică atașate pe rafturi sau pe sticle în perioada campaniei (20 octombrie – 1 noiembrie).
2) Cu aplicația deschisă, clientul scanează eticheta oricărei sticle de vin Domeniile Recaș
3) Eticheta fizică conține un marker în programul aplicației, care declanșează pe ecranul telefonului o poveste animată dedicată, contextualizată pentru specificul vinului și al evenimentului de Halloween.

Sloganul „Roșu de ținut minte”, pe care consumatorul îl va descoperi treptat prin intermediul animației rezultate din scanarea etichetei, face referire atât la caracterul puternic și aromele intense ale vinului, cât și la specificul de Halloween.

Domeniile Recaș, prima gamă din portofoliul Cramele Recaș care va beneficia de acest tip de experiență virtuală, reprezintă una dintre cele mai inovative game de vinuri din retailul românesc.

Acestea au fost unele dintre primele vinuri românești produse de un vinificator străin inclus în topul celor mai buni 100 din lume (Hartley Smithers), fiind, în același timp, primele vinuri din retailul românesc care beneficiază de închidere cu dop de sticlă, pentru o estetică elaborată și încurajarea consumului la pahar.

Pilotul acestui proiect a plecat de la o idee propusă de Cramele Recaș în anul 2018 pentru piața germană: eticheta Bloody Merlot (unul dintre vinurile din portofoliul de export), care vizează publicul tânăr, urban, conectat și consumator de tehnologie IT&C.

La acel moment, vinul propunea o etichetă-trigger, activată prin intermediul unei aplicații de realitate augmentată, care influențează spectaculos decizia de cumpărare la raft.

Vinurile Domeniile Recaș – sortiment de smart retail conținând trei vinuri albe (Fetească Regală – Demisec, Muscat Ottonel – Demisec, Gewurztraminer – Demidulce), un Roze – Demisec și trei roșii (Merlot – Demisec și Syrah – Sec), pot fi achiziționate din comerțul tradițional, dar și din lanțurile de super și hipermarketuri Cora, Auchan, Selgros, Mega Image, Profi, cash&carry-ul Metro sau din magazinele online specializate King.ro, Finestore sau Beicevrei.ro

Cramele Recaș este unul dintre cei mai mari exportatori de vinuri din România. Vinurile sunt exportate de către echipa coordonată de către Philip și Elvira Cox în țări, precum: Germania, Olanda, Marea Britanie, Statele Unite, Japonia, Canada, Rusia, Cehia, Slovacia, Suedia, Estonia, Australia, Myanmar sau Africa de Sud.