Rădăcini, Wine Partner al evenimentului Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova

Rădăcini Wines, unul dintre cei mai importanți producători de vinuri din Republica Moldova, se alătură conferinței Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova, în calitate de Wine Partner. Evenimentul organizat de Modern Buyer va avea loc în data de 3 aprilie 2025, la Digital Park Chișinău, iar Rădăcini Wines va oferi spre degustare și prezentare o parte din produsele de top ale companiei sale.

Rădăcini Wines continuă să impresioneze la nivel internațional prin calitate, inovație și respect pentru tradițiile vitivinicole. Cu peste 800 de hectare de podgorii proprii în cele trei regiuni vitivinicole și o capacitate de producție de peste 7,5 de milioane de sticle anual, Radacini Wines combină măiestria vinificatorilor săi cu tehnologii moderne pentru a crea vinuri de excepție. Portofoliul Rădăcini cuprinde vinuri liniștite și spumante, multe dintre acestea fiind recunoscute și premiate la cele mai prestigioase competiții internaționale. Cu peste 150 de medalii câștigate în ultimii cinci ani, compania și-a consolidat poziția pe piața globală, exportând vinuri în peste 35 de țări.
În 2024, compania a fost distinsă cu numeroase premii, subliniind calitatea și autenticitatea vinurilor sale, printre care titlul de Cel mai bun Cabernet din lume la Concours International des Cabernets pentru vinul spumant Métier Brut Natur și Cel mai bun vin din Moldova la Frankfurt International Wine Trophy pentru vinul spumant Métier Brut. Iar vinul spumant Vero di Moscato a fost inclus în TOP 10 cele mai bune spumante din lume la Effervescents du Monde, Franța.

Rădăcini Wines investește constant în dezvoltarea cramelor sale, aliniindu-se tendințelor moderne de sustenabilitate prin utilizarea energiei regenerabile și a unor tehnologii avansate de producție. În 2021 a devenit prima vinărie din Moldova deținător al certificatelor de siguranță alimentară BRC și IFS.

„Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova”, start înscrieri la ediția 2025

Au început înscrierile la conferința anuală „Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova” organizată de Modern Buyer în data de 3 aprilie 2025 la Digital Park Chișinău. Evenimentul, unic în Republica Molova, vă oferă oportunitatea de a cunoaște cele mai noi informații și tendințe din mai multe piețe: retail modern, retail tradițional, HoReCa, piața de distribuție produse FMCG.

Conferința este, de asemenea, un excelent prilej de a schimba o carte de vizită cu cei mai importanți cumpărători profesioniști din Republica Moldova: lanțuri de retail, importatori, distribuitori, lanțuri de benzinării și alți retaileri specializați.

Un spațiu de expoziție va fi pus la dispoziția producătorilor/furnizorilor care doresc să își prezinte produsele, soluțiile sau serviciile destinate sectorului.

Ediția 2025 aduce, de asemenea, o serie de noutăți și la nivel de tematici, cu scopul de a oferi o perspectivă mai largă asupra mai multor sectoare:
– Retailul modern;
– Retailul tradițional și HoReCa;
– Piata de distribuție în retailul tradițional și HoReCa.

Așadar, pe lângă „Harta Retailului Modern„ , vom prezenta, în premieră, rezultatele unei ample analize de piață cu tema “Republica Moldova: Distribuitori în Retail & Horeca”. La finalul unei zile pline de informații calitative, participanții vor contura imaginea, dinamica și oportunitățile din mai multe sectoare cheie: piața de retail modern, piața de distribuție bunuri de larg consum, comerțul tradițional.

Cum puteți participa: Vă invităm să completați formularul de înregistrare disponibil aici. Mulțumim partenerilor evenimentului confirmați până la acest moment și vă așteptăm alături de noi!

Mulțumim tuturor partenerilor acestei ediții confirmați până la acest moment:

 

Articolul precedentTraian Despa, Director Departament Construcții, PENNY: În 2025 ne-am propus să finalizăm cel de-al cincilea depozit logistic din Mihăilești și, desigur, să continuăm expansiunea
Articolul următorKaufland lansează „Nedumeriri și Lămuriri”, primul show care oferă răspunsuri la întrebările clienților
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.