Kaufland România a lansat „Nedumeriri și Lămuriri”, primul show digital în care un retailer răspunde într-un mod creativ, celor mai frecvente nelămuriri ale clienților. Difuzat pe canalul oficial de YouTube al companiei, show-ul aduce clarificări despre cum sunt stabilite reducerile de preț, cum funcționează ofertele, cum sunt organizate produsele în magazine și multe alte nedumeriri ale clienților despre brand. Aceste întrebări sunt transformate în povești savuroase și pline de umor, printr-un concept original de tip mockumentary, inspirat de tradiționalele „scrisori către redacție”.
Personajul principal al seriei este Doamna Răspuns, interpretată de actrița Corina Moise, care transformă fiecare întrebare într-o poveste captivantă. Printr-o serie de monologuri spumoase, ea explică într-un mod accesibil informațiile esențiale despre brand, aducându-le mai aproape de public. Ajutor de Răspuns, interpretat de Mihai Munteniță, completează fiecare episod cu umor, intervenind la momentul potrivit cu replici care te fac să zâmbești.
Show-ul va include patru episoade, fiecare cu o durată de circa trei minute. Primul episod explică modul în care funcționează reducerile și clarifică diferența dintre produsele cu preț redus din catalog și cele din magazin, care au eticheta aferentă sistemului de vânzare accelerată.
„Prin acest show vrem să le oferim clienților o perspectivă mai clară asupra a ceea ce se întâmplă dincolo de rafturi. Nu ne limităm doar la produse proaspete și prețuri avantajoase, ci ne dorim să aducem și mai multă transparență. Vrem să fim aproape de ei într-un mod autentic, cu umor și deschidere, și să le oferim răspunsuri la întrebările lor. Totodată, acest proiect consolidează poziția Kaufland ca partener de încredere la cumpărături și pune în valoare și latura noastră ludică. Pentru că, dincolo de oferte și promoții, cu toții avem nevoie și de puțin umor”, a declarat Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland România și Republica Moldova.
Pe canalul oficial de YouTube al Kaufland România poate fi deja vizionat primul episod al proiectului, iar următoarele trei episoade vor fi lansate până la 20 martie 2025.