Purcari – profit net mai mare cu 22% în S1 2023

Producătorul de vin Purcari Wineries PCL a înregistrat o creştere a profitului net cu 22% în prima jumătate a acestui an şi un avans cu 30% al veniturilor, potrivit rezultatelor pentru S1 2023 transmise Bursei de la Bucureşti. Astfel, profitul net s-a cifrat la 25,54 milioane lei, iar veniturile companiei au ajuns la 161,4 milioane de lei.

În România, compania a anunțat o creştere cu 40% a veniturilor în S1 faţă de perioada precedentă a anului trecut, iar în Moldova avansul a fost de 11% year-to-year.

Pe piața din România, seria Nocturne continuă să crească în HoReCa, la fel și seria 1827. Crama Ceptura livrează o creștere de 20% în S1 2023, continuând tendinta ascendentă începuta în T4 2022. Bardar continua să se extindă pe canalele de vânzari și să își crească baza de consumatori.

„Suntem încântaţi să vedem o creştere continuă şi puternică a veniturilor de 30%, pentru al doilea trimestru consecutiv. De asemenea, vedem premise bune de îmbunătăţire a marjelor începând cu al doilea semestru. În general, simţim că suntem într-o poziţie puternică, majorând cota de piaţă pe fondul slăbiciunii economice generale din lume. Poziţionarea noastră în segmentul de lux accesibil îşi demonstrează încă o dată rezilienţa, ceea ce este foarte încurajator”, a declarat Victor Bostan, CEO Purcari Wineries PCL.

Purcari Wineries Public Company Limited, cu brandurile Purcari, Crama Ceptura, Bostavan, Bardar, Domeniile Cuza şi Angel’s Estate, este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri şi brandy din regiunea Europei Centrale şi de Est.
Grupul gestionează aproximativ 1.450 de hectare de podgorii şi operează şapte platforme de producţie în România, Moldova şi Bulgaria.

Din februarie 2018, Grupul este listat la Bursa de Valori Bucureşti cu simbolul WINE.

Articolul precedentAuchan dă startul anului școlar cu o ofertă de peste 2.000 de rechizite
Articolul următorPenny deschide cel de-al 348-lea magazin în România, la Brașov
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.