Profi anunță oficial preluarea magazinelor Pram Maya

Așa cum vă informam în știrea publicată de Modern Buyer pe 12 noiembrie 2019, Profi Rom Food preia lanțul de magazine locale Pram Maya. Consiliul Concurenței a aprobat tranzacția prin care Profi va prelua cele 18 spații comerciale deținute de Pram Maya din județele Prahova și Dâmbovița.

Cele 18 magazine Maya, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 3.500 metri pătrați, sunt amplasate în spații ușor accesibile, cu trafic intens și vizibilitate excelentă.

Iată ce au declarat, oficial, reprezentanții celor două companii:

“Preluările fac parte integrantă din strategia Profi de dezvoltare și ne bucurăm că aceasta este cea mai mare astfel de acțiune din istoria noastră. Apreciate de public, la începutul anului viitor noile spații vor fi aliniate la standardele Profi, intrând în rețea în formatele cele mai potrivite pentru clienții lor și aducând mai aproape de cumpărătorii din cele două județe gama noastră de produse de calitate la prețuri bune și cu promoții interesante,” a declarat Daniel Cîrstea, directorul general Profi Rom Food.

“Primul magazin Maya a fost deschis în 2009, în Plopeni, din visul de a avea un supermarket aproape de ține, unde găsești tot ceea ce ai nevoie, la prețuri mici. Zece ani mai târziu, ne bucurăm să avem o rețea consolidată, care a atras atenția unui fond de investiții internațional. Credem cu tărie că se pot construi businessuri sănătoase în România, dacă există viziune, misiune și valori reale, indiferent de sectorul de activitate. În ceea ce privește planurile grupului Pram, ne dedicăm activităților care ne-au consacrat, morărit, panificație, patiserie și continuăm să dezvoltăm celelalte afaceri pe care le avem în desfășurare, în domeniile real estate, birouri și retail, precum și HoReCa”, au declarat administratorii rețelei Maya, Andrei și Răzvan Popescu.

„Preluarea rețelei Maya oferă posibilitatea unei extinderi rapide a lanțului Profi pe piața magazinelor de proximitate care, în ultimii ani, a înregistrat o creștere remarcabilă, atât în număr de unități, cât și în ceea ce privește valoarea medie a coșului de cumpărături. Ne așteptăm ca în următoarele 18 – 24 de luni să asistăm și la alte consolidări pe piața de retail”, a declarat Carmen Ravon, Head of Retail, Advisory and Transaction Services, CBRE România, compania de consultanță imobiliară care a consiliat Maya în procesul de vânzare.

Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România, prezentă în mai mult de 550 de localități și care asigură locuri de muncă pentru peste 17.500 de angajați. În decembrie 2019, Profi va ajunge la 1.200 de magazine.

Articolul precedentRadu Niculescu, MerryBerry: “În 2020 vrem să vindem 50% din producţia de afine pe piaţa internă”
Articolul următorStarbucks încheie anul 2019 cu 28 de cafenele în București
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro